سخن سردبیر

همیشه شعبان، یک‌بار هم رمضان

در چند روز اخیر مطلبی انتقادی اما آمیخته به نامهربانی در فضای رسانه ای استان منتشر شد تحت عنوان"غارت سی تی اسکن ها " که نفس این ادبیات قبل از مخاطبان این نوشتار، زیبنده خود اهل قلم و اصحاب اندیشه نبود..!!!
کد خبر : 2505
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
همیشه شعبان، یک‌بار هم رمضان

در چند روز اخیر مطلبی انتقادی اما آمیخته به نامهربانی در فضای رسانه ای استان منتشر شد تحت عنوان”غارت سی تی اسکن ها ” که نفس این ادبیات قبل از مخاطبان این نوشتار، زیبنده خود اهل قلم و اصحاب اندیشه نبود..!!!
جهت اطلاع این عزیزان تجهیزاتی که ساخت محل استقرار آن یک سال طول کشیده ، کارتن موز نبوده که مردم‌ازنا بین راه آن را پیاده کرده یا به تعبیر دوستان غارت کرده باشند…!!!
نگارنده اطلاعی از دو شهر دیگر نداشته اما درخصوص شهر ازنا به حضور این عزیزان معروض می دارم فرآیند تخصیص دستگاه سیتی اسکن به شهر ازنا از ۳ سال پیش شروع شده که در پی مراجعات فراوان بیماران و حوادث مرگبار جاده ازنا-اراک پس از نیاز سنجی ، مطالعه کارشناسی صورت گرفت که درخواست شماره: ۱۲۶/۹۷/۱۶۹۸ مورخه: ۹۷/۴/۲۶ مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا گواه آن است که تحقق آن محصول چندین بار مراجعه به تهران و دیدار با وزیر و معاون وزیر بوده که پیگیری آقایان دکتر محمود صادقی و مهندس مجید کیانپور از تهران ، روسای وقت دانشگاه علوم ‌پزشکی و شبکه بهداشت ‌ازجمله دکتر ساکی، دکتر قیصری و دکتر نبی پور را نمی توان نادیده گرفت هرچند زحمات مدیران فعلی هم قابل تقدیر است.
بر این اساس شهر ازنا نه تنها چیزی را غارت نکرده بلکه براساس قاعده برادری بارها و بارها کمک ها و تجهیزات پزشکی که از سوی خیرین ازنایی و ازنایی های مقیم تهران تهیه گردیده بنا به ضرورت به سایر شهرهای استان تقدیم کرده و خدا را شکر نموده که در کنار مشکلات شهر ازنا گره ای از مشکل نیازمندی باز بشود چراکه که” برادری و برابری” گفته اند.

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.