با همت هنرمندان ازنایی

کسب عنوان نخست جشنواره تئاتر فانوس لرستان

در بخش نمایش های خیابانی "آرش رضایی" از شهرستان ازنا با نمایش خیابانی "رخسار" توانست عنوان نخست را کسب نموده و بعنوان نماینده لرستان به مرحله کشوری راه یابد.
کد خبر : 4931
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کسب عنوان نخست جشنواره تئاتر فانوس لرستان

هنرمندان ازنایی با کسب عنوان نخست جشنواره تئاتر فانوس لرستان به جشنواره کشوری در اصفهان راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز استان، اختتامیه ششمین جشنواره استانی تولیدات هنری دفاع مقدس با عنوان “فانوس” در خرم آباد برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: ۱۰۰ اثر هنری در رشته گوناگون هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد با رای هئیت  داوران ۲۸ اثر به بخش مسابقه مرحله استانی راه یافتند.
در بخش نمایش های خیابانی “آرش رضایی” از شهرستان ازنا با نمایش خیابانی “رخسار” توانست عنوان نخست را کسب نموده و بعنوان نماینده لرستان به مرحله کشوری راه یابد.
عنوان دوم این بخش نیز به پژمان شاهوردی هنرمند پرافتخار تئاتر خیابانی کشور از شهرستان بروجرد رسید و امیر محمد حسنوند دارای نشان درجه سه هنری وزارت ارشاد نیز به مقام سوم دست یافت.

اسامی افتخار آفرینان این نمایش عبارت اند از زینب کوشاری، زهرا قربانی، زهره عبدالوند، سروش کشاورز، امیر حسین عبدالوند، علی دهقانی، لیلی صادقی، نیلوفر میربراتی و پروانه جمشیدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.