سخن سردبیر

آزمون و خطا در عزل و نصب ها بار گرانی بر دوش لرستان

آن کس که لرستان را بشناسد و با اقلیم سیاسی آن آشنا باشد به خوبی می داند که سیاست در لرستان رنگ و بوی محلی دارد و بیش از دسته بندی های رایج تابعی از معادلات بومی است.
کد خبر : 4625
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
آزمون و خطا در عزل و نصب ها بار گرانی بر دوش لرستان

 

در ابتدای این نوشتار و همزمان با تغییرات اخیر در حوزه معاونت های استانداری، ذکر این نکته ضروری است که هدف از تحریر این سطور دفاع از معاون سیاسی سابق نیست بلکه نقدی بر انتصاب اوست نقدی که از ابتدا بر این تصمیم وارد بود اما مورد توجه واقع نشد تا کمتر از یک سال صحت انتقادات دلسوزان هویدا گردد…!!!
آن کس که لرستان را بشناسد و با اقلیم سیاسی آن آشنا باشد به خوبی می داند که سیاست در لرستان رنگ و بوی محلی دارد و بیش از دسته بندی های رایج تابعی از معادلات بومی است؛ لذا برای چنین حال و هوایی نه هر کارشناسی که کارشناس لرستان شناس لازم است.
تجربه هم ثابت نموده غفلت از این معنی با هر انگیزه که صورت گرفته باشد، نتیجه مطلوبی نداشته که نمونه اخیر و نمونه های مشابه قبل گواه این مدعی می باشند.
به هر روی اگر بپذیریم که تصمیم گیری یک دانش است باید قبول کنیم تصمیم نادرست هم بخشی از واقعیات دنیای مدیریت است اما تکرار آن دیگرمشمول این اصل نیست‌ زیرا موجب تحمیل هزینه مضاعف خواهد شد خاصه در استانی مثل لرستان که دیگر توانی برای پرداخت اینگونه صورت حساب ها ندارد…!!!
ما در این‌ مقال خیلی قصد واکاوی گذشته را نداشته اما آسیب شناسی آن را برای پیشگیری از آزمون و خطا در آینده ضروری دانسته و در جهت کاهش هزینه آن در عزل و نصب ها پیشنهاد می نماییم، تصمیم گیراندگان دایره مشاوران خود را از حلقه نزدیکان به جمع بزرگان و دلسوزان استان گسترش دهند در غیر این صورت ممکن است یک سال دیگر و در آستانه انتخابات مجلس باز هم  به دنبال معاون سیاسی دیگر باشند.

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.