سخن سردبیر

آقای استاندار در کار خیر حاجت‌ استخاره نیست

آن گونه که در خبرها آمده بود استاندار لرستان تغییرات و جابجایی های اداری را به نوعی مایه ی خیر و برکت دانسته و عامل تزریق روحیه مضاعف به پرسنل اداری و جامعه برشمرده است...
کد خبر : 5830
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
آقای استاندار در کار خیر حاجت‌ استخاره نیست

آن گونه که در خبرها آمده بود استاندار لرستان تغییرات و جابجایی های اداری را به نوعی مایه ی خیر و برکت دانسته و عامل تزریق روحیه مضاعف به پرسنل اداری و جامعه برشمرده است.
در تایید این سخن آقای استاندار اصول علمی دانش مدیریت نیز بر اصل گردش مدیران و ضرورت تغییر و تحول در حوزه های مختلف مدیریت از جمله مدیریت محلی تاکید دارد.
با این‌مقدمه اگرچه نفس پذیرش این ضرورت توسط مدیر ارشد استان قابل تقدیر است اما این که این تغییر و تحولات در چه بازه زمانی رخ بدهد نیز در جای خود حایز اهمیت است.
در این میان برکسی پوشیده نیست نزدیک شدن به ایام انتخابات و عضویت مدیران در هییت های اجرایی نظارت و بازرسی باعث تثبیت مدیران تا حداقل ۱ سال آینده گردیده و بروز چنین رخدادی برای آن مدیری که به هر دلیل ضرورت تغییر آن ثابت گردیده باعث متضرر شدن حوزه مدیریت وی شده که عمدتا تاوان آن را نیز مردم می دهند.
این موضوع هم که تغییرات مدیریتی به دور دوم سفرهای ریاست جمهوری موکول بشود به یک وعده ی نسیه می ماند که براساس تجربیات قبلی دامنه اعتراضات به این دست مدیران به سفر ریاست جمهوری تسری یافته و زمانی که باید صرف رسیدگی به مشکلات استان گردد صرف حواشی می گردد.
به جمیع این جهات انتظار افکار عمومی آن است چنانچه حضور مدیری با منافع عمومی در تضاد است در تغییر وی تعلل صورت نگیرد چرا که فرموده اند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.