سخن سردبیر

آقای استاندار صدای منتقدین را بشنوید

به طور معمول ماه های آغازین دولت ها زمان تبریک و خیرمقدم و معارفه است تا آن جا که در ادبیات سیاسی از آن به عنوان ماه "عسل یاد"می کنند...
کد خبر : 3632
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
آقای استاندار صدای منتقدین را بشنوید

 

به طور معمول ماه های آغازین دولت ها زمان تبریک و خیرمقدم و معارفه است تا آن جا که در ادبیات سیاسی از آن به عنوان ماه “عسل یاد”می کنند به تجربه اما ثابت شده این دوران دوام زیادی نخواهد داشت، به سرعت خرج و مخارج وکرایه خانه و وام و قسط به سراغ داماد خواهد آمد و چه بسیار پیوند های سیاسی و انتخاباتی که در این زمان گسسته و موسم قهر و ناز ها فرا می رسد…!!!
این قاعده خیلی تابع چپ و راست هم نیست و در طول این سال ها از رسوم جاری مهمان سرای سیاست شده است.
در این‌میان قابل کتمان نیست که ما از ابتدا منتقد حضور جنابعالی در استان بوده ایم اما راضی هم نیستیم که شما شکست بخورید تا پیش بینی ما درست از آب دربیاید، زیرا دودش به چشم مردم خواهد رفت…!!!
در چنین هنگامه ای بدان جهت که دی ماه را زمان ایجاد تغییر و تحول در مدیریت ها قلمداد نموده اید ذکر این نکته را ضروری می دانیم که این استان زمانی برای آزمون و خطا ندارد.لرستان مدیر کارکشته می خواهد ، مدیر امتحان پس داده می خواهد این که به بهانه های مختلف هر فرد فاقد شرایطی ادعای فرمانداری و معاونت و مدیرکلی داشته باشد آن هم در این شرایط بی پولی و بی اعتباری ثمری به جز خسارت عمومی نخواهد داشت.
بدون هیچ تردیدی شاه کلید حل مشکلات این استان بودجه است لذا در میان انواع القاب و عناوین پیشنهادی، لرستان تنها “اعتبار ویژه” می خواهد گرفتن اعتبار هم در هر حوزه ای کارشناس خبره نیاز دارد زیرا اخذ بودجه محصول محاسبات است نه احساسات ولو پاک و صادقانه…!!!
به جمیع این جهات از شما درخواست می کنیم با وجود همه ملاحظات سیاسی موجود در میان گزینه های پیشنهادی با اولویت بومی گرایی به دنبال کارشناسان خبره باشید، آقایان مجمع نمایندگان لرستان هم اگر دلسوز مردم هستند به جای کلیپ های‌سفارشی بذل عنایت فرموده پیگیر تخصیص و توزیع بودجه باشند چراکه فرمود: چون که صد آمد نود هم‌پیش ماست…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.