سخن سردبیر

آقای نماینده لطفا تماشاچی نباشید

این روزها اوضاع شهر ازنا به گونه ای است که هم اکنون اگر بخشدار جاپلق در آینه به خودش سلام کند با معاون سیاسی فرماندار دیدار و گفتگو نموده است...!!!
کد خبر : 5704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
آقای نماینده لطفا تماشاچی نباشید

این روزها اوضاع شهر ازنا به گونه ای است که هم اکنون اگر بخشدار جاپلق در آینه به خودش سلام کند با معاون سیاسی فرماندار دیدار و گفتگو نموده است…!!!
سوال اینجاست که در همه ساعاتی که آقای بخشدار چندین کلیومتر آنسوتر مشغول امورات اجرایی بخش جاپلق است ؛ چه کسی کار معاون فرماندار را انجام می دهد؟ و هنگامی که آقای معاون سیاسی به امورات ستادی مشغول است مشکلات و مسایل بخش جاپلق را چه کسی رفع و رجوع می نماید…؟
به راستی آیا در این شهر از میان ده ها نیروی کارآزموده و باتجربه که توانایی آنها بسیار فراتر از این سطح مدیریت است ، کسی پیدا نمی شود که آقای بخشدار مجبور نباشد بایک دست دو هندوانه بردارد…؟!!!
جدای از مدیران دولتی که لازم است در این خصوص پاسخ مناسبی برای افکار عمومی داشته باشند، روی دیگر صحبت ما با آقای نماینده است که طبق قانون می بایست به وظیفه نظارتی خویش عمل نماید اما متاسفانه در این دوره از مجلس برخی نمایندگان به بهانه توصیه رهبری وظیفه خود نسبت به حوزه پراهمیت مدیریت محلی را به باد فراموشی سپردند؛ حال آن که توصیه رهبری ناظر بر عدم دخالت بود نه عدم نظارت…!!!

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.