هشدار به همشهریان

آمار صعودی شد، محدودیت ها برگشت

با افزایش آمار بیماران‌مبتلا به کرونا تعطیلی مدارس،تفرجگاه ها و مناطق تفریحی و گردشگری، کنترل آرامستان ها و مسدود نمودن ورودی ها، عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، تذکر به مراکز و اصناف که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند، ورود و خروج ارباب رجوع به ادارات با رعایت پروتکل بهداشتی، کنترل ورودی شهرستان و.... از سر گرفته شد.
کد خبر : 1092
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
آمار صعودی شد، محدودیت ها برگشت

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین‌اشترانکوه: جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا  به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین و اعضای کارگروه اجتماعی در محل فرمانداری تشکیل گردید.
براساس این‌گزارش تعطیلی مدارس،تفرجگاه ها و مناطق تفریحی و گردشگری، کنترل آرامستان ها و مسدود نمودن ورودی ها، عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، تذکر به مراکز و اصناف که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند، ورود و خروج ارباب رجوع به ادارات با رعایت پروتکل بهداشتی، کنترل ورودی شهرستان، اعلام هشدارهای بهداشتی به مردم در سطح شهر و روستا، نظارت بر حمل و نقل عمومی خصوصا تاکسی ها، پیشخوان ها ارباب رجوع های خود را بر اساس حروف الفبا تقسیم بندی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و … از مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.