یک مطالبه و دو هوا

آیا استاندار لرستان از اخبار شهر ازنا بی اطلاع است؟

در خصوص فولاد‌ ازنا این روزها اوضاع کمی متفاوت است از یک سو استاندار لرستان در شبکه استانی از گره خوردن کار فولاد سخن‌می گوید و از سوی دیگر جناب نماینده از پیشرفت خوب کارها گزارش می دهد...!!!
کد خبر : 3980
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۹
آیا استاندار لرستان از اخبار شهر ازنا بی اطلاع است؟

از دیرباز تاکنون یکی از آسیب‌ها یا بهتر بگوییم آفت های مدیریت در سطوح ‌مختلف عدم انعکاس صحیح مسایل و مشکلات مربوطه است به گونه ای که در عمده گزارشات سازمانی همواره غالب امورات بر وفق مراد بوده است.
در خصوص فولاد‌ ازنا اما این روزها اوضاع کمی متفاوت است از یک سو استاندار لرستان در شبکه استانی از گره خوردن کار فولاد سخن‌می گوید و از سوی دیگر جناب نماینده از پیشرفت خوب کارها گزارش می دهد…!!!
نگارنده در این مقال قصد قضاوت در خصوص صحت و سقم گفته ها را نداشته اما در نگاه تحلیلی وجود چنین تعارض گفتاری بین ‌مدیران محلی‌ بدون‌تردید به تعارض رفتاری آنها منجر خواهد شد زیرا حل مشکلات بر اساس درک صحیح از صورت مساله میسر است و چنانچه داده های یک مساله صحیح نباشد نمی توان انتظار خروجی صحیح و کارشناسی داشت…!!!
در چنین هنگامه ای انتظار افکار عمومی از مدیران شهرستانی آن است که چرایی این عارضه را مورد واکاوی قرار داده تا معلوم بشود در یک مطالبه اساسی که دارای صورت‌ مساله مشخص و قابل ارزیابی است چرا بین‌مدیران استانی و شهرستانی تا‌ این‌حد اختلاف دیدگاه به وجود آمده است که مدیران ارشد اجرایی کار را گره خورده می پندارد و ناظرین کار را در حال پیشرفت ….!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.