پرسشی از معاون سیاسی استاندار

آیا‌ مدیران استانی به دنبال تحریک مردم ازنا هستند؟

در چند هفته اخیر اشتباهات لفظی و لغزش های زبانی مدیران استانی در خصوص مناطق مختلف شهر ازنا با واکنش رسانه ها و کاربران مجازی روبه رو شده است...
کد خبر : 4119
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۳
آیا‌ مدیران استانی به دنبال تحریک مردم ازنا هستند؟

پرسشی از معاون سیاسی استاندار

در چند هفته اخیر اشتباهات لفظی و لغزش های زبانی مدیران استانی در خصوص مناطق مختلف شهر ازنا با واکنش رسانه ها و کاربران مجازی روبه رو شده است یک روز روستای طیان را از آن دورود و دیگر بار سد کمندان را به شهر الیگودرز نسبت‌می دهند بعد هم اذعان می کنند که اشتباه شده اما این را در نظر نمی گیرند که در شرایط کنونی جامعه که تحت تاثیر مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی آستانه تحمل عمومی کاهش یافته است این گونه اشتباهات می تواند سبب ساز ایجاد تنش باشد…!!!
پرسش دیگر آن است که چرا این دست اشتباهات فقط نسبت به یک بخش از استان صورت می گیرد ؟ می گویند کودکی مدام از میوه فروشی موز برمی داشت وقتی با اعتراض مغازه دار مواجه شد پدرش گفت: بچه است ، گفتند اگر بچه است یک ‌بار هم پیاز بخورد..!!!
به هر روی انتظار عمومی از معاون‌محترم سیاسی آن است قبل از ایجاد هرگونه تنش اجتماعی که به نفع هیچ کسی هم‌نیست مدیران‌محترم استانی را نسبت به حساسیت این دست اظهارات توجیه بفرمایند چرا که فرموده اند:علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

محسن‌دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.