فرماندار ازنا ‌تاکید کرد:

اتصال راه آهن به‌منطقه ویژه اقتصادی، عامل رونق صنعتی و توسعه شهری ازنا

همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار ازنا ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر این موضوع مجموعه اقدامات صورت گرفته و مشکلات این شهرستان را تشریح نمود.
کد خبر : 3125
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
اتصال راه آهن به‌منطقه ویژه اقتصادی، عامل رونق صنعتی و توسعه شهری ازنا

فرماندار ازنا ‌تاکید کرد:

فرماندار شهرستان ازنا اتصال راه آهن به‌منطقه ویژه اقتصادی ازنا را عامل مهمی در زیرساخت صنعت و توسعه شهری برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار ازنا ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر این موضوع مجموعه اقدامات صورت گرفته و مشکلات این شهرستان را تشریح نمود.
وی سیل سال ۹۸ ،خشکسالی و کرونا را از جمله مشکلات پیش روی‌شهر و استان دانست که در کنار تحریم ها و کاهش اعتبارات پیش پای دستگاه اجرایی قرار گرفتند که کسب مقام‌نخست شهر ازنا در واکسیناسیون،‌خط انتقال آب از سد کمال صالح به ۴۲ روستای جاپلق و پیشرفت ۹۵ درصدی سد کمندان را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا دانست.
فرماندار ازنا پیشرفت ۷۰ درصدی جاده ازنا-اراک و اقدامات صورت گرفته در عمران روستایی در بخش های تابعه را قابل توجه دانست و از تلاش های نماینده دورود و ازنا در جهت رفع مشکلات شهرستان تقدیر نمود.
وی در پایان با اشاره به جایگاه رسانه ها در تحقق مطالبات عمومی در اولویت قرار گرفتن مطالبات زیربنایی به جای مطالبات کلیشه ای و حاشیه ای را خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.