گزارش

اجرای ده ها طرح عمرانی بخش مرکزی شهر ازنا در سال جاری

اگر چه شیوع ویروس کرونا در سال جاری بر فعالیت های مختلف تاثیر گذاشته اما تلاش در حوزه دهیاری ها با شدت و قوت ادامه داشته بطوریکه با زحمات مجموعه دهیاری های بخش مرکزی کارهای زیرساختی در حوزه معابر ، خیابانها ، کوچه های روستاها به منطور تسهیل در تردد ، انتقال روان آبها ، فاضلاب های خانگی ادامه داشته است.
کد خبر : 2196
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
اجرای ده ها طرح عمرانی بخش مرکزی شهر ازنا در سال جاری

بخشدار مرکزی ازنا از اجرای ده ها طرح عمرانی در سطح روستاهای بخش مرکزی در سال جاری خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه بخشدار مرکزی شهرستان ازنا طی گزارشی عملکرد خود را در سال جاری به تصویر کشید:

وی گفت: اگر چه شیوع ویروس کرونا در سالجاری بر فعالیت های مختلف تاثیر گذاشته اما تلاش در حوزه دهیاریها با شدت و قوت ادامه داشته بطوریکه با زحمات مجموعه دهیاریهای بخش مرکزی( شوراهای اسلامی، دهیاران، ناظر فنی، ذیحساب و مجموعه بخشداری) کارهای زیرساختی در حوزه معابر ، خیابانها ، کوچه های روستاها به منطور تسهیل در تردد ، انتقال روان آبها ، فاضلاب های خانگی ادامه داشته و در این راستا تقریبا تمام روستاهای این بخش از خدمات زیرسازی، اجرای جدول ، اجرای آسفالت و … بهره مند شدند .

در این میان می توان به روستاهایی همچون بیدستانه ، احمد آباد ، ده درویش ، گرجی ، قلعه رستم و …. اشاره نمود که در کل در سال جاری قریب به ۱۰ میلیارد ریال معادل یک میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری ها هزینه شده است.

عسگری افزود: در همین راستا از محل اعتبارات ماده ده مدیریت بحران نیز قریب به همین مبلغ در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته که در این مسیر هزینه شده و در آینده نزدیک اعتبارات استانی سال جاری که از طریق بنیاد مسکن بایستی هزینه گردد اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.