صدای مخاطب

احجاف مالی در حق فرهنگیان و عدم استرداد وجوه برداشت شده

چندماه قبل مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بی مهری از جیب معلمانی که اصلا عضو صندوق نبوده اند، هر کدام مبالغی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کم کرده (مبلغ در کل استان و یا کشور بسیار کلان می شود)، در حالیکه اصلا عضو این صندوق نبوده اند...
کد خبر : 1665
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
احجاف مالی در حق فرهنگیان و عدم استرداد وجوه برداشت شده

با سلام
چندماه قبل(تقریبا سه ماه و اندی) ، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بی مهری از جیب معلمانی که اصلا عضو صندوق نبوده اند، هر کدام مبالغی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کم کرده (مبلغ در کل استان و یا کشور بسیار کلان می شود)، در حالیکه اصلا عضو این صندوق نبوده اند، و پس از اعتراض به این رویه در آموزش و پرورش ازنا ، معاون پشتیبانی اداره به دستور مدیر کل اشاره کرد و جالب اینجاست که همین مدیرکل چند روز پس از انجام این کار ، بخشنامه داد که بلافاصله در ماه بعدی که احتمالا باید دو ماه پیش می شد ، این پول به حساب ذینفع ها برمی گردد، ولی نه تنها بر نگشته الان اداره اعلام می کنه که باید ۴ ماه این پول بماند ! و اینجانب و سایر همکاران درخواستی که داریم ، این است که موضوع رسانه ای شود ، تا شاید اجحاف در حق معلمان لااقل کمتر شود…!
مدارک این موضوع موجود است در صورت تمایل خدمتتان ارسال خواهد‌ شد. ممنون می شویم مطلبی با همین عنوان در سایت نگین اشترانکوه مرقوم بفرمائید.

با تشکر
جمعی از فرهنگیان ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.