حجت الاسلام بنیادی

احداث پلیس راه ازنا – شازند ضرورت دارد

امام جمعه موقت ازنا گفت: حجم تخلفات در جاده ازنا - شازند افزایش یافته که احداث پلیس راه برای کنترل شرایط در این محور ضروری است.
کد خبر : 2430
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
احداث پلیس راه ازنا – شازند ضرورت دارد

امام جمعه موقت ازنا گفت: حجم تخلفات در جاده ازنا – شازند افزایش یافته که احداث پلیس راه برای کنترل شرایط در این محور ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: حجت الاسلام عبدالله بنیادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: انواع قاچاق کالا از طریق این محور صورت می گیرد بنابراین نیاز است استاندار لرستان در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی همچنین گفت: انقلاب اسلامی و حفظ آن معجزه الهی بود چراکه سال‌ها دشمنی ابرقدرتها با ایران و مقاومت در برابر آنها کار ساده ای نیست.

وی با اشاره به ائتلاف ۴۲ ساله ابرقدرتها برای نابودی جمهوری اسلامی گفت: این انقلاب یک هدیه الهی است و محو شدنی نیست.

امام جمعه موقت ازنا با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های مناسب در دهه فجر تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راه روشنی برای همه و این ایام بهترین فرصت برای تشریح و تبیین آن است.

حجت الاسلام بنیادی پیروی از رهبری را پدیده مکتب حاج قاسم دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب با ۶۰ سال تجربه نقشه راه را برای ما در بیانیه گام دوم ترسیم و همواره دقیق و درست صحبت کرده اند بنابراین باید بدانیم رفتن ترامپ و آمدن باید برای ما تفاوتی ندارد.

وی تصریح کرد: هیمنه آمریکا درهم ریخته است و ما با موشک باران آمریکا در عین الاسد ثابت کردیم پس از جنگ جهانی دوم تا کنون چنین رخ داد موشک بارانی شکل نگرفته است.

حجت الاسلام بنیادی با تاکید بر حل مشکلات از طریق ظرفیت های داخلی گفت: باید به گفته رهبر فرزانه انقلاب، جوانان مومن را وارد کارد کنیم تا پدیده هایی همچون قاسم سلیمانی را دوباره معرفی شوند.

امام جمعه موقت ازنا با تاکید بر تامین و توزیع مناسب روغن خوراکی در لرستان بیان کرد: باید با مدیریت یکپارچه و جهادی برای رفع مشکل مردم اقدام کرد.

حجت الاسلام بنیادی همچنین با اشاره به تولد حضرت زهرا (س) و روز زن تصریح کرد: این بانوی بزرگوار همواره شجاع و حامی ولایت بود و هرچه کتاب و فضیلت در مورد ایشان وجود دارد مبین این است که فاطمه زهرا الگوی همه ائمه اطهار(ع) می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.