امام‌جمعه ازنا:

ارشاد جامعه باید از مدارس و دانشگاه ها آغاز گردد

حجت الاسلام و المسلمین سپهوندبا تاکید براینکه ارشاد جامعه باید از مدارس، دانشگاه ها، مجموعه های ورزشی و اصناف آغاز گردد، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های نهادها و دستگاه با تشکیل کلاس های آموزشی و بصیرتی استفاده شود تا زیبایی ها و آثار و فوائد حجاب و عفاف در سطح جامعه تبیین گردد.
کد خبر : 4737
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
ارشاد جامعه باید از مدارس و دانشگاه ها آغاز گردد

امام جمعه ازنا گفت: ارشاد جامعه باید از مدارس، دانشگاه ها، مجموعه های ورزشی و اصناف آغاز گردد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به عملیات نیروی زمینی سپاه در انهدام مقر تروریست ها و گروهک های تروریستی، گفت: سپاه قهرمان ما با این اقدام لرزه بر اندام تروریست ها و گروهک های منافق انداخت و این عملیات تا خلع سلاح و از بین رفتن آنان، ادامه دارد.

وی به حوادث اخیر در کشور اشاره و اظهار داشت: حادثه منجر به فوت خانم امینی موجب شد تا براندازان، بدخواهان و تروریست های مختلف بدنبال سو استفاده از شرایط هستند تا ضربه ای به نظام اسلامی وارد کنند.

امام جمعه ازنا با انتقاد از مواضع برخی از بازیگران و هنرمندان در حوادث اخیر، گفت: آنها در سایه حمایت مردم و نظام اسلامی به شهرت و محبوبیت رسیدند و باید ذخیره ای برای روزهای سخت کشور و مردم باشند اما متاسفانه آنها خواسته یا ناخواسته در مقابل نظام قرار می گیرند‌.

حجت الاسلام علی سپهوند افزود: صدا و سیما در این سالیان چقدر کار اخلاقی و تربیتی برای هنرمندان و ورزشکاران انجام داده است؟ آیا صدا و سیما توانسته تعدادی از بازیگران را به عنوان کادری برای انقلاب اسلامی تربیت کند؟ حتی در این ایام خیلی از هنرمندانی که به عنوان مومن و خوشنام می شناختیم نیز متاسفانه سکوت کردند.

وی با انتقاد از فیلم و سریال های صدا و سیما، بیان کرد: متاسفانه تا کنون در صدا و سیما فیلمی در خصوص معرفی خانواده انقلابی به عنوان الگو برای مردم ساخته نشده و فقط فیلم هایی می سازند که در آن فرزندان خانواده بدون اجازه والدین به مکان های مختلف رفته و با جنس مخالف ارتباط دارند.

خطیب جمعه ازنا به عدم انجام وظایف دستگاه ها و نهادهای فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اشاره و اظهار داشت: متاسفانه در سالیان اخیر هیچکدام از دستگاه های متولی اشاعه فرهنگ اسلامی به وظایف خود درخصوص گسترش فرهنگ عفاف و حجاب عمل نکردند و این موجب شده تا همه وظایفی که دستگاه های مختلف انجام نداده اند را نیروی انتظامی، انجام دهد‌.

حجت الاسلام و المسلمین سپهوند در پایان با بیان اینکه ارشاد جامعه باید از مدارس، دانشگاه ها، مجموعه های ورزشی و اصناف آغاز گردد، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های نهادها و دستگاه با تشکیل کلاس های آموزشی و بصیرتی استفاده شود تا زیبایی ها و آثار و فوائد حجاب و عفاف در سطح جامعه تبیین گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.