امام جمعه ازنا تاکید کرد:

ازخبرنگاران منصف و حق گو حمایت می کنیم

برخی عزیزان با "خبرنگارانی که اصول خبرنگاری" رارعایت می کنند گاهی "تند برخورد" می کنند ؛ من عرض می کنم ما از مجموعه "خبرنگاران و خبرگزاری هایی که منصفانه" اخبار را منعکس وانتقادات سازنده می کنند حمایت می کنیم.
کد خبر : 2932
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
ازخبرنگاران منصف و حق گو حمایت می کنیم

امام جمعه ازنا گفت  برخی مدیران با “خبرنگارانی که اصول خبرنگاری” رارعایت می کنند گاهی “تند برخورد” می کنند ؛ من عرض می کنم ما از مجموعه “خبرنگاران حمایت می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حجت الاسلام سپهوند در این خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه ازنا با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت : حضور حداکثری مردم در مناسبتها باعث افزایش همدلی آحاد جامعه میگردد.

وی با اشاره به “قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲” بیان کرد ؛ اولین سخن رسمی ” حضرت امام” برگرفته از” آیات قرآن ” بود و با قرآن حرکت انقلابی خود را آغاز کرد.

ایشان افزودند: “امام “چون آکنده از مهر خدا بود سخنانشان از صمیم جان صادر می شد و بر دلها می نشست .

“خطیب جمعه “ازنا افزود: آحاد ملت برای دفاع از اسلام آمده بودند و بعدها که انقلاب اسلامی پدید آمد موضوع فداکاری برای ولایت فقیه در کلام شهدا و ایثارگران نیز بیان شد.

سپهوندگفت : عده ایی با اینکه انقلاب شکل گرفت دچار انحرافاتی شدند و می گفتند ما اسلام را برای کشور میخواهیم ولی مردم برای دین خدا و نائب امام زمان قیام کرده بودند.

وی با عنوان اینکه با جمهوریت و اسلامیت عجین هستیم بیان کرد ؛ مقام معظم رهبری ، اکثریت مردم و مسئولان به این موضوع اعتقاد دارند و برای همین است که دشمنان این همبستگی را بر نمی تابند و توطئه میکنند.

نماینده ولی فقیه درازنا گریزی به” جاده ازنا اراک “زد و گفت : این جاده دائما ما را داغدار میکند، این جاده ،جاده بی مبالاتی است و نماینده مردم ازنا و دورود محبت زیادی دارد ولی توقع این است که ایشان مطالبه گری ها را از مسئولین اجرایی کشور بیشتر کنند.

وی با “گلایه” از نامه نگاری های کم اثر گفت : نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی برنامه منسجم در این خصوص ارائه داده و مهم این است که پیگیری با سرعت لازم انجام شود تا بیشتر از این مردم ازنا داغدار نشوند

وی خطاب به “ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان” گفت : حالا که “جاده ازنا اراک” به این صورت پرحادثه است وتلفات زیادی می دهد به شهرستان ازنا توجه ویژه داشته باشند و حداقل به داد مردم برسند .

ایشان با اشاره به اینکه “شبکه بهداشت و درمان ازنا” دارای امکانات کافی نیست بیان کرد : چقدر باید در این باره گفت و عمل نشود؟ بیمارستان ازنا باید “پزشک متخصص و امکانات کافی” داشته باشد.

وی افزود : “مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان” حداقل امکانات را برای ارائه خدمات ندارند ؛ عرض می کنم یا مشکلات را فورا برطرف کنند ، یا اگر نمی توانند حداقلِ مشکلات و توقعات مردم را حل کنند استعفا دهند، چرا که ما می خواهیم واقعا آثار عملی ببینیم و مردم انتظار دارند .

امام جمعه ازنا در ادامه افزود : برخی عزیزان با “خبرنگارانی که اصول خبرنگاری” رارعایت می کنند گاهی “تند برخورد” می کنند ؛ من عرض می کنم ما از مجموعه “خبرنگاران و خبرگزاریهایی که منصفانه” اخبار را منعکس وانتقادات سازنده وپویایی درجامعه ایجاد می کنند حمایت می کنیم.

وی افزود: “خبرنگارانی” که با پرداختن به مسائل ، من و دیگر مسئوولین رابه کار وا می دارند که احساس حاشیه امنیت نکنیم هم حمایت می کنیم وهم انتظار داریم این باب باز باشد .

“حجت الاسلام سپهوند “درپایان با” گلایه مندی” از مسئولین مربوطه درخصوص آب شُرب ازنا افزود : واقعا گزارش واطلاع درستی از جریان آب شُرب ازنا ندارم که ما وقتی آب راباز می کنیم بدانیم این( آب کمندان ) است که وصل است یا نه …

ایمان مظفری/صدای ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.