سخن سردبیر

ازنا همچنان شهر امن استان است

در صفحات با رنگ‌ تیره وجود نقاط سیاه کمتر به چشم می آید اما امان از وقتی که لکه ای بر یک زمینه سفید دیده شود، عالم و آدم انگشت اشاره به سوی آن دراز می نمایند...!!!
کد خبر : 2885
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
ازنا همچنان شهر امن استان است

در صفحات با رنگ‌ تیره وجود نقاط سیاه کمتر به چشم می آید اما امان از وقتی که لکه ای بر یک زمینه سفید دیده شود، عالم و آدم انگشت اشاره به سوی آن دراز می نمایند…!!!
بدون هیچ تردیدی شهرستان ازنا با وجود پتانسیل های فراوان بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خرد و کلان در سطح استان و غرب کشور محسوب می گردد حال اینکه چه مقدار از این ظرفیت ها فعال شده باشد، بحث دیگری است اما کم کاری های گذشته ناقض ظرفیت های جغرافیایی و خدادادی شهر ازنا نیست.
در میان انبوه اخبار تلخ و شیرین یک شهر چند هزار نفری ممکن است خبر ناگواری هم به گوش برسد اما بروز حوادث موردی ناقض امنیت نیست خاصه آنکه به سرعت مورد پیگرد هم قرار بگیرد.
بدون تردید امنیت یک منطقه شاخص های فراوانی دارد که طبق آمار و ارقام شهرستان ازنا همواره یکی از رتبه های برتر استان بوده و همچنان هم هست.
البته در طول این سالها به دلیل توسعه نامتوازن و همچنین عدم نگاه راهبردی و بلند مدت نه تنها در خدمات انتظامی بلکه در خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز نیازمند تغییراتی متناسب با‌ اصول شهرسازی نوین و رهیافت های راهبردی و ایضا کاربردی هستیم که جای بحث آن در کمیسیون های تخصصی است..!!! اما تا زمان تحقق این اهداف تاکید می نماییم با وجود پاره ای مشکلات شهرستان ازنا همچنان شهر امن استان است و این “برند” برای این شهر محفوظ خواهد ماند.

سردبیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.