اجتماعی

استخدام پدر ۳ قلو های ازنایی در شرکت فروآلیاژ ازنا

در راستای سیاست های افزایش نرخ جمعیت  و همچنین طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان ازنا، مدیرمنابع انسانی شرکت فروآلیاژ ازنا،حکم استخدام‌ پدر۳ قلوها توسط فرماندار ازنا اهدا گردید.
کد خبر : 5477
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
استخدام پدر ۳ قلو های ازنایی در شرکت فروآلیاژ ازنا

به پیشنهاد فرماندار ازنا و موافقت مدیرعامل شرکت صنایع فروآلیاژایران پدر ۳ قلو هایی ازنایی استخدام  این شرکت شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : صبح امروز سه شنبه ۲۳ اسفند در راستای سیاست های افزایش نرخ جمعیت  و همچنین طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان ازنا، مدیرمنابع انسانی شرکت فروآلیاژ ازنا،حکم استخدام‌ پدر۳ قلوها توسط فرماندار ازنا به وی اهدا گردید.

فرماندار ازنا با اعلام این‌خبر گفت: دولت سیزدهم با هدف کاهش مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت، خدمات مستمری و غیر مستمری از خانواده‌ها دارای فرزند چند قلو در دستور کار قرار داده است و به تبع آن، ما هم خود را ملزم به حمایت از خانواده ها و علی الخصوص خانواده های دارای فرزند چند قلو می دانیم.

محمد رضا فاتحی افزود: از بدو اطلاع از تولد سه قلوهای ازنایی ضمن حضور در منزل این خانواده دستور تشکیل پرونده برای ایشان را صادر و اقدامات حمایتی برای این خانواده در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن تبریک به پدر چند قلوها عنوان کرد: حمایت از جوانی جمعیت کشور را قانون لازم الاجرا و خواسته رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و اجرای آن را لازم الاجرا برای همه دستگاه های اجرایی و‌دیگر بخش ها دانست.

فرماندار ازنا در پایان از تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری شهرستان ازنا خبر داد و بیان داشت : از مجموعه مدیریت فروآلیاژ ایران بدلیل اهتمام به اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین استخدام پدر سه قلوها صمیمانه  تقدیر و‌تشکر می نمایم.

در ادامه رحیمی مقدم مدیر منابع انسانی شرکت صنایع فروآلیاژ ایران ضمن تبریک تولد سه قلوهای ازنایی گفت ؛ شرکت صنایع فروآلیاژ ایران همواره در حوزه بهبود و ارتقاء امور اجتماعی شهرستان نقش بسزایی داشته است  و وظیفه خود میداند در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش خود را کند.

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.