اخبار شهرستان

استقرار موکب شهدای شهرستان ازنا و پذیرایی از زائران اربعین حسینی

از روز گذشته موکب شهدای شهرستان ازنا در مسیر بازگشت زوار اربعین حسینی مستقر شده و ضمن پذیرایی از زوار محترم اباعبدالله الحسین کلیه خدمات به این عزیزان ارائه می‌گردد.
کد خبر : 4658
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
استقرار موکب شهدای شهرستان ازنا و پذیرایی از زائران اربعین حسینی

موکب شهدای شهرستان ازنا آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه  از روز گذشته موکب شهدای شهرستان ازنا در مسیر بازگشت زوار اربعین حسینی مستقر شده و ضمن پذیرایی از زوار محترم اباعبدالله الحسین کلیه خدمات به این عزیزان ارائه می‌گردد.

فرماندار ازنا در بازدید از موکب شهرستان ازنا اعلام کرد : از یک ماه قبل جلساتی در رابطه با ستاد اربعین در فرمانداری شهرستان برگزار شده است که به لطف امام‌ حسین مقدمات اسکان و پذیرایی از سه هزار نفر زائران اربعین حسینی در شهرستان با همه امکانات رفاهی ، بهداشتی و اقامتی برای زوار عزیز فراهم شده است.

فاتحی در ادامه افزود : امسال با همت خیرین و موکب داران عزیز و با عنایت امام حسین(ع) موکبی در ورودی شهرستان ازنا به نام شهدای شهرستان و دو موکب دیگر در شهرهای نجف و کربلا مستقر شدند که با همه امکانات رفاهی و‌ پذیرایی در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است.

وی تاکید کرد : شهرستان دارالمومنین ازنا از یک ماه قبل بدلیل قرار گرفتن در مسیر زوار عزیز اربعین افتخار میزبانی عزاداران اباعبدلله الحسین(ع) را داشته است.

گفتنی است امسال مواکب اربعین حسینی شهرستان ازنا به صورت همزمان و هماهنگ به زوار خدمت‌رسانی خواهند کرد و همه دستگاه های اجرایی در کنار موکب داران عزیز برای این‌ مهم به میدان آمده اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.