روی خط وعده ها

اشتغال ۱۲۰۰ نفری جوانان ازنایی درصورت راه اندازی فولاد

استاندار لرستان گفت: فولاد ازنا حدود ٨٥ درصد  فیزیکی داشته و از فن آوری روز برخوردار بوده که روند اجرایی کارخانه به علت مشكلات قضایی مالك آن در گذشته، متوقف مانده است .
کد خبر : 3629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
اشتغال ۱۲۰۰ نفری جوانان ازنایی درصورت راه اندازی فولاد

‍ استاندار لرستان گفت : فولاد ازنا راه اندازی خواهد شد

دکتر زیویار در نشستی که با حضور نمایندگانی از سه قوه در تهران برگزار شد بر راه اندازی فولاد ازنا به عنوان یک طرح مهم اقتصادی استان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: در ادامه پيگيری ها برای تعیین تکلیف پروژه های استان، امروز جلسه ای با حضور استاندار لرستان، تورك معاون دادستان تهران، گودرزی نماينده شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مالک كارخانه فولاد ازنا، سرمایه گذار جديد مجموعه و معاون بانك صنعت و معدن و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد.

استاندار لرستان در خصوص اين جلسه گفت: نحوه واگذاری كارخانه فولاد ازنا به خريدار جديد، توان مالی، صلاحيت فنی و اجرایی و همچنين جدول زمانبندی راه اندازی كارخانه از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که پس از بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دکتر زیویار اظهار داشت: اين كارخانه هم اكنون حدود ٨٥ درصد  فیزیکی داشته و از فن آوری روز برخوردار بوده که روند اجرایی کارخانه به علت مشكلات قضایی مالك آن در گذشته، متوقف مانده است .

وی افزود: در این جلسه تصمیم بر آن شد توافق بين خريدار و فروشنده با نظارت دادستانی تهران و كمك استانداری لرستان حاصل شده و تا ۲۰ دی ماه سال جاری قيمت كارشناسی كارخانه انجام شده و عمليات اجرایی آن توسط مالك تا بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز شود .

استاندار لرستان در ادامه بيان داشت: به منظور اثربخشی اقدامات و تصمیم سازی بهتر، نمايندگانی از هر سه قوه در اين جلسه حضور داشتند و تاکنون برای اتمام و آغاز به كار اين كارخانه پيگيری های فراوانی در استان و در سطح ملی از طريق روٌسای قوا صورت گرفته است.

دکتر زیویار تصریح کرد: در راستای راه اندازی کارخانه فولاد ازنا از تمام ظرفيت ها و راهكارها برای اين مجموعه با اهميت استفاده خواهد شد و همچون گذشته از هیچ كمك و مساعدتی دریغ نمی شود.

وی با اشاره به اینکه بسیار مهم است خريدار صلاحيت لازم برای تکمیل پروژه و آغاز بهره برداری از اين مجموعه عظيم را داشته باشد، تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی ذیربط با هدف تسهیل در امورات بطور همزمان اقدامات لازم را برای انتقال سهام و راه اندازی اين كارخانه مهم انجام دهند چرا كه اين پروژه یک سرمايه ملی و استانی است و نبايد راكد بماند و هر چه سریعتر مقدمات فعال شدن و بهره برداری از آن فراهم شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.