رییس اداره ابنیه فنی راهداری استان خبرداد:

اصلاح نقاط پرتصادف در محورهای لرستان

سامان نعمتی اظهارداشت: با توجه به اهمیت حذف نقاط پرتصادف در ایمنی تردد وسایل نقلیه و حفظ جان مسافران جاده‌ای، با شناسایی نقاط اولویت‌دار در سراسر استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و حذف ۵۷ نقطه در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر : 4843
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
اصلاح نقاط پرتصادف در محورهای لرستان

رییس اداره ابنیه فنی راهداری استان خبرداد:نقاط پرتصادف در محورهای لرستان اصلاح می شوند

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: اصلاح و حذف ۵۷ نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان اجرایی شده است.

سامان نعمتی اظهارداشت: با توجه به اهمیت حذف نقاط پرتصادف در ایمنی تردد وسایل نقلیه و حفظ جان مسافران جاده‌ای، با شناسایی نقاط اولویت‌دار در سراسر استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و حذف ۵۷ نقطه دارای اولویت لرستان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت : اصلاح تقاطع مرزیان در محور چهارخطه ازنا-شازند، آشکارسازی و ایمن‌سازی تقاطع‌های زرنان و شکاربانی در محور ازنا-دورود، تقاطع کلکله محور دورود-ازنا، روستاهای داریاب، سیاهکله و آبکت در سه‌راهی دورود و اصلاح شش پیچ خطرناک در محور روستایی دورود _عمارت را به‌عنوان بخش دیگری از عملکرد استان در حذف نقاط پرتصادف برشمرد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان زیر گذرزرنان محور دورود – ازنا ، تقاطع پیر عباد در دست مطالعات قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.