در آستانه بازگشایی مدارس

افتتاح پنج مدرسه ی خیر ساز در شهرستان ازنا

پنج فضای آموزشی خیرساز در شهرستان ازنا با حضور سرپرست آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان و مسئولین محلی این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر : 3208
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
افتتاح پنج مدرسه ی خیر ساز در شهرستان ازنا

پنج مدرسه ی خیر ساز در شهرستان ازنا افتتاح شد.

پنج فضای آموزشی خیرساز( مدرسه ی ۹ کلاسه سیدرضا هاشمیان ، مدرسه ۶ کلاسه شهیدعظیمی روستای مرزیان، ۳ کلاسه روستای دره تخت، ۳ کلاسه باوکی و ۳ کلاسه سیاوش آباد) در شهرستان ازنا با حضور سرپرست آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان و مدیر آموزش و پرورش و پاره ای مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این آیین بر ضرورت تکریم خیرین مدرسه ساز تاکید کرد و گفت؛ خیرین، مایه افتخار آموزش و پرورش هستند و خدمت به تعلیم و تربیت خدمتی گرانقدر و ماندگار است چرا که جامعه هدف، دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی هستند.

“سید عیسی سهرابی” با بیان اینکه اگر قرار است آینده ای درخشان را برای آموزش و پرورش متصور شویم ، مسیر آن 《تعلیم و تربیت》 و مکان آن 《مدرسه》 است گفت ؛ جا دارد خلاء های موجود در فضاهای آموزشی توسط انسان های بزرگ و با نیت خیر پر شوند و همه ی ما قدردان تک تک کسانی هستیم که در اجرای این فضاهای زیبا با عشق و دلسوزی روی هم آجر گذاشته اند .

وی با اشاره به اینکه کار تعلیم و تربیت ، جهادی است که باید با دل انجام شود اظهار داشت ؛ باید همه تلاش کنیم تا در بستری که به همت خیرین فراهم شده آینده درخشانی برای فرزندانمان بسازیم.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز یکی از برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و نوسازی را استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی عنوان کرد و افزود ؛ در شهرستان ازنا به واسطه خیرینِ این شهرستان، وضعیت سرانه فضاهای آموزشی ، وضعیت پایداری است که امیدواریم بتوانیم با مدد خیرین و مسئولین استانی و کشوری ، سرانه فضاهای آموزشی را به استاندارد خودش برسانیم .

:غفوری نژاد” با اشاره به پویشهای مختلفی که با هدف فراهم آوردن امکانات و بسترسازی تحصیل دانش آموزان راه اندازی شد ( پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من ، به رنگ مدرسه و … ) گفت ؛ این پویش ها در راستای جذب کمک های خرد خیرین اجرا می شود و امروز مفتخریم به همت خیرین ، ۲۳ کلاس در قالب ۵ فضای آموزشی با زیربنای بیش از ۲۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان را به انجام برسانیم و امیدواریم بتوانیم به همت خیرین تعدادی از فضاهای ناایمن آموزشی را نیز مستحکم کنیم .

لازم به ذکر است، در پایان از پروژه تجاری سازی و همچنین از آخرین مراحل ساخت و آماده سازی خانه معلم این شهرستان نیز بازدید شد.

تنظیم خبر ؛ لک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.