اخبارسلامت

افزایش بیماران سوغات میهمانان برای ازنا

تعداد بیماران مثبت کرونا در سه روز اخیر  ۲۸۳ نفر افزایش یافت و  با فوت دو نفر از همشهریان عزیزمان به علت ابتلا به بیماری کرونا تعداد فوتی ها به ۱۰۰ نفر رسید
کد خبر : 2784
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
افزایش بیماران سوغات میهمانان برای ازنا

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: تعداد بیماران مثبت کرونا در سه روز اخیر  ۲۸۳ نفر افزایش یافت و  با فوت دو نفر از همشهریان عزیزمان به علت ابتلا به بیماری کرونا تعداد فوتی ها به ۱۰۰ نفر رسید.

بر اساس این گزارش تعداد بیماران مثبت کرونا در شهرستان ازنا به ۵۱۷۰نفر می باشد. تعداد بیماران فوتی کرونا به  ۱۰۰ نفر ؛ بهبود یافتگان ۴۴۷۰ نفر ، بیماران بستری در بخش کرونا  و ای سی یو ۱۰نفر ، کل تست های منفی ۱۱۶۰۷نفر و کل نمونه گیری انجام شده ۱۶۷۷۷ نفر می باشد.

 در این راستا از همشهریان گرامی درخواست داریم با توجه به قرمز شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا و بالا رفتن تعداد بیماران  بستری در بیمارستان  و تعداد تست های مثبت روزانه ، نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، دوری جدی از تجمعات و دور همی های ایام نوروز  ، استفاده از ماسک اهتمام بورزید.

بدون تردیددر صورت عدم توجه به رعایت نکات بهداشتی باعث افرایش تعداد بستری ها خواهد شد  و در نتیجه باعث بالا رفتن آمار فوتی ها می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.