رییس شبکه بهداشت خبرداد:

افزایش تعداد بستری های کرونا در شهرستان ازنا

دکتر پولادوند در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: با توجه به جهش جدیددر ویروس کرونا (دلتا) که باعث همه گیری ، انتقال و شیوع بالای این ویروس منحوس شده است.
کد خبر : 3016
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
افزایش تعداد بستری های کرونا در شهرستان ازنا

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا اعلام‌کرد : تعداد بستری های کرونا در بیمارستان در حال افزایش است

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: دکتر پولادوند در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: با توجه به جهش جدیددر ویروس کرونا (دلتا) که باعث همه گیری ، انتقال و شیوع بالای این ویروس منحوس شده است ، لذا تنها راه مبارزه با این بیماری رعایت نکات بهداشتی می باشد، که متاسفانه پروتکل های بهداشتی خصوصا شرکت در تجمعات ، نزدن ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه باعث بالا رفتن تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان ازنا خصوصا بالا رفتن تعداد بستری ها در بیمارستان شده است ، لذا با ادامه این روند در هفته های آتی باعث بستری بیشتر و در نهایت مرگ و میر بالا خواهد بود با توجه به شرایط موجود موج پنجم کرونا در راه است .
مردم شریف و بزرگوار شهرستان ازنا ، کادر بهداشت و درمان قریب دوسال است درگیر مبارزه با بیماری کرونا است و خستگی و فرسودگی در چهره های این عزیزان موج می زند.
لذا از شما عزیزان درخواست داریم، پروتکل های بهداشتی خصوصا دوری جدی از تجمعات( عزا ، عروسی و دور همی های خانوادگی )، زدن ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دستها را جدی بگیرید تا شاهد مرگ و میر عزیرانمان نباشیم از حسن توجه شما عزیزان کمال تشکر را دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.