اخبار شهرستان

انتقاد امام‌جمعه از به کارگیری نیروهای غیر بومی در کارخانجات ازنا

امام جمعه ازنا: اگر فرصت شغلی در ازنا وجود دارد، حق مردم‌ و جوانان شهرستان ازنا است؛ چرا برخی مسئولین نیروهای غیر بومی را در کارخانجات ازنا، استخدام می کنند؟
کد خبر : 4962
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
انتقاد امام‌جمعه از به کارگیری نیروهای غیر بومی در کارخانجات ازنا

امام جمعه ازنا از به کارگیری نیروهای غیر بومی را در کارخانجات ازنا انتقاد کرد.

امام جمعه شهرستان ازنا:اگر فرصت شغلی در ازنا وجود دارد، تنها در اختیار مردم‌ و جوانان شهرستان ازناست/ چرا برخی مسئولین نیروهای غیر بومی را در کارخانجات ازنا، استخدام می کنند؟ چنانچه با این رویه برخورد نشود، صریح و شفاف اسامی آنان را اعلام میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند با اشاره به مسائل شهرستان ، با انتقاد شدید از به کارگیری نیروهای غیر بومی در کارخانجات شهرستان توسط برخی مسئولان، گفت: چرا وقتی این همه جوان مومن و بیکار در شهرستان ازنا داریم، برخی مسئولین از شهرهای همجوار، برای کارخانجات شهرستان نیرو می آورند؟ بنده حتی اسم و تعداد آنها را هم بطور دقیق در اختیار دارم، آیا این درست است؟ اینگونه می خواهیم از حق شهرستان دفاع کنیم؟

امام جمعه شهرستان ازنا در این خصوص افزود: اگر بنا باشد هر مسئولی بخواهد از نفوذ و ارتباطات خود استفاده کند و افراد منتسب و فامیل های خود را مشغول‌ کار کند، خب این عدالت را زیر سوال می برد و به مردم ظلم می کند؛ اگر فرصت شغلی در شهری وجود دارد، تنها در اختیار همان شهرستان است.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان خاطرنشان کرد: با این اقدامات، دل مردم ما می رنجد و توقع داریم مسئولان این تذکرات را جدی بگیرند و فرصت های شغلی شهرستان را با به‌کارگیری نیروی غیر بومی، از بین نبرند و طوری نشود که صریح و شفاف نام کسی را ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.