ایجاد قرارگاه مواسات برای کمک به اقشار نیازمند

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد قرارگاه «مواسات» برای ساماندهی کمک خیران در لرستان، اظهار داشت: این قرارگاه در شهرستان‌های مختلف استان ایجاد شده است.
کد خبر : 733
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
ایجاد قرارگاه مواسات برای کمک به اقشار نیازمند

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان از ایجاد قرارگاه «مواسات» برای کمک به اقشار آسیب‌دیده بر اثر کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین‌اشترانکوه: حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد قرارگاه «مواسات» برای ساماندهی کمک خیران در لرستان، اظهار داشت: این قرارگاه در شهرستان‌های مختلف استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها، ادارات دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در حال شکل گیری است، عنوان کرد: این قرارگاه در راستای شناسایی جامعه هدف و همچنین توزیع مناسب کمک‌هایی که صورت می‌گیرد راه اندازی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تصریح کرد: دریافت کمک‌های نقدی، کالاهای اساسی و… از سوی این قرارگاه صورت می‌گیرد و بعد از جمع آوری بین جامعه هدف که بر اثر کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام شاهرخی، تاکید کرد: هر کسی بر اساس توان و نیتی که دارد می‌تواند در به این قرارگاه «مواسات» شرکت کند و کم خود را ارائه دهد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.