باگذشت ولی دم

بازگشت به زندگی یک اعدامی در الیگودرز

حدود ۵ سال قبل فردی بنام علی میرزایی در یک درگیری به قتل رسید و با روند قانونی دادرسی در نهایت حکم اعدام قاتل صادر گردید اما با تلاش بزرگان و ریش سفیدان و بخشش اولیا دم و طایفه میرزایی قاتل از اعدام رهایی یافت .
کد خبر : 5461
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۶
بازگشت به زندگی یک اعدامی در الیگودرز

در پی گذشت اولیا دم در الیگودرز زندگی به محکوم‌ اعدامی لبخند زد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حدود ۵ سال قبل فردی بنام علی میرزایی در یک درگیری به قتل رسید و با روند قانونی دادرسی در نهایت حکم اعدام قاتل صادر گردید اما با تلاش بزرگان و ریش سفیدان و بخشش اولیا دم و طایفه میرزایی قاتل از اعدام رهایی یافت .

با توجه اینکه‌ حکم اعدام صادر شده بود و قرار بود اجرا شود تلاش ریش سفیدان و بزرگان طایفه میرزایی تلاشهای خیرخواهانه دستگاه قضایی و گذشت اولیا دم قابل تقدیر می باشد .

طی مراسمی با حضور جمع کثیری از مردم و نیز امام جمعه ، فرماندار ، رییس دادگستری و‌ دادستان و قضات دادگستری و دادسرا ، اعضای شورای شهر و شهردار و جمعی از مسوولان‌ در مسجد سیدالشهدا آیین صلح و سازش و بخشش قاتل برگزار گردید .

در این مراسم حجت الاسلام سرلک امام جمعه ، امرایی رییس دادگستری و خان جان میرزایی از پیشگامان صلح و سازش و سنت خون بس سخنانی در خصوص اهمیت عفو و گذشت بیان داشته و از اولیا دم به جهت این اقدام پسندیده قدردانی نمودند .

تهیه و تنظیم خبر: هادی عربستانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.