ایثار و‌ شهادت

برنامه های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر در شهرستان ازنا تبیین شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران ازنا در آستانه بزرگداشت جشن ملی سالروز پیروزی انقلاب برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر را تشریح کرد.
کد خبر : 3808
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
برنامه های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر در شهرستان ازنا تبیین شد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  “احمد لک” امروز دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت : دهه مبارک فجر، از روزهای ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ما است امروز ایران اسلامی به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران در همه‌ عرصه‌ها به ویژه نظامی، تکنولوژی، علمی و فناوری رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است که این مهم باید برای قشرهای مختلف مردم مخصوصا جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به ساختار کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی ازنا عنوان کرد:
کمیته ایثارگران متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، دادگستری‌، جهادکشاورزی ، نیروی مقاومت بسیج ،دانشگاه‌آزاد ،مدیریت اداره آموزش و پرورش و شهرداری است
که با برنامه های مختلف فرهنگی به استقبال چشن ملی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد رفت.

لک تصریح کرد: از عناوین مهم این برنامه ها می توان به برنامه‌نواختن زنگ ایثار و مقاومت و پیروزی بصورت نمادین دردبیرستان شاهد با حضور مدیران ادارات، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی دربستر فضای مجازی برگزاری یادواره شهدا در شهر و روستا، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، با عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا اشاره نمود..

رئیس بنیادشهید ازنا درادامه افزود؛ برنامه های یادشده با حضور پرسنل سپاه ، نیروی انتظامی و مدیران ادارات و مردم در گلزار معطر شهدا خواهد بود و دیگر برنامه ها در ایام الله فجر دیدار از خانواده معظم شهدا،و ایثارگران با مشارکت کلیه ارگان ها، برگزاری مراسم تجلیل از همسران ومادران شهدا ، اعزام روایت گران ایثار به محافل مدارس و مساجد جهت بیان خاطرات دفاع مقدس، ادامه نامگذاری ساختمان ادارات بنام و یاد شهدا یا یکی از عملیاتهای دفاع مقدس از مهمترین عناوین و برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان ازنا است.

وی یادآور شد؛ در طول این ایام با انجام طرح پایش سلامت توسط پزشکان طرف قرارداد بنیاد از والدین شهدای سالمند بیمار در منازل ویزیت بعمل خواهد آمد.

احمدلک ضمن تشکر از اداراتی که ساختمان خود را به نام شهدا و یا یکی از عملیاتهای دفاع مقدس نامگذاری نمودند از سایر ادارات نیز درخواست همکاری با بنیاد در این خصوص را خواستار شد.

تهیه و تنظیم خبر:محسن‌دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.