مدیرکل ارشاد وعده داد:

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در لرستان

با مساعدت استاندار لرستان این رویداد بزرگ با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته و فاخرکشوری و با هدف ارایه تسهیلات و خدمات به اهالی کتاب در این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 4907
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نمایشگاه  بزرگ کتاب تا پایان سال جاری در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: منصور احمدی روز شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن اجتماعات استانداری لرستان اظهار کرد: با مساعدت استاندار لرستان این رویداد بزرگ با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته و فاخرکشوری و با هدف ارایه تسهیلات و خدمات به اهالی کتاب در این استان برگزار خواهد شد تا کتاب به سبد خرید خانواده افزوده شود.

وی به برنامه های اجراشده در لرستان به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب اشاره کرد و افزود:برنامه های مختلف در هفته کتاب با همکاری دستگاه های مختلف به ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی استان اجراشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به آمار انتشار کتاب هشت ماهه ناشران استان اشاره کرد وگفت: ۲۷۳ عنوان کتاب با شمارگان ۲۳۳ هزارنسخه در استان منتشر و پنج هزار جلد نیز اهداشده است؛ که این امر در حوزه کتاب نشان‌دهنده پویایی و پیشرفت در تولید و نشر کتاب است.

وی افزود: درهفته کتاب و کتابخوانی امسال نیز ۲۳۰ برنامه در سطوح مختلف در استان لرستان اجرا شد.

احمدی با بیان این که برپایی و اجرای این گونه نمایشگاه ها و جشنواره ها موجب طراوت و نشاط جامعه می شود یادآورشد: این نمایشگاه در پنج استان کشور برگزار می شود که طبق تقویم اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استان لرستان نخستین استانی است که این اتفاق بزرگ فرهنگی را برگزار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان انعکاس دستاوردهای فرهنگی ، هنری واجتماعی را راه مقابله با هجمه رسانه ای دشمن دانست و گفت: هرگاه کشور در عرصه فرهنگ عمومی، فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی خود دستاوردهایی کسب  کرده دشمن برای سرکوب این دستاوردها و دانش‌ها به مقابله برخاسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.