اقدام شایسته کشاورز ازنایی

تحویل ۵ قلاده توله روباه به یگان محیط زیست

کشاورز علاقمند به محيط زيست هنگام كار در مزرعه متوجه اين توله روباه ها شده كه بدون حضور روباه مادر در آن منطقه سرگردان بودند به محیط زیست تحویل داد.
کد خبر : 5660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تحویل ۵ قلاده توله روباه به یگان محیط زیست

کشاورز فهیم ازنایی ۵ قلاده توله روباه به یگان محیط زیست شهرستان ازنا تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: کشاورز علاقمند به محيط زيست هنگام كار در مزرعه متوجه اين توله روباه ها شده كه بدون حضور روباه مادر در آن منطقه سرگردان بودند.

اين كشاورز پس از آن كه لانه روباه را در حاشيه زمين زراعی خود پيدا كرد، پی برد كه مادر اين توله ها به علت حمله سگ ها از جراحات شدید به همراه یک توله دیگر جان خود را از دست داده اند.

با توجه به کوچک و ضعیف بودن این پنج توله‌ روباه ها که تنها چند روزی از تولد آنها سپری شده است و عدم قابلیت محافظت از خود، امکان رهاسازی آنها در طبیعت میسر نبوده و این گونه‌ها جهت انجام اقدامات کنترلی و نگهداری به یکی از پاسگاه های محيط بانی منتقل شدند.

یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان #ازنا از اقدام زیبای این كشاورز دوستدار محیط زیست، به دليل احساس مسئوليت در قبال حيات وحش منطقه قدردانی کرد.

خوشبختانه فرهنگ خوبی در سطح اين شهرستان به لحاظ حمایت از عرصه های حفاظت شده و انواع جانوران وحشی وجود دارد كه موجب شده تا اقشار مختلف مردم ازنا همكاری بسيار خوبی را با اداره حفاظت محيط زيست و محیط بانان داشته باشند.

یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان ازنا از شهروندان خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی سرگردان و یا آسیب دیده بلافاصله موضوع را به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مربوطه و یا سامانه ۱۵۴۰ محیط زیست اطلاع دهند.

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.