معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس در اولویت آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه  سعید اوحدی عصر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: موضوع تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد. وی عنوان کرد: امید است با طی شدن فرایند قانونی مصوبه مجلس در این باره بتوان گامی صحیح و منطقی را در حل این مشکل برداشت.
کد خبر : 134
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس در اولویت آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه  سعید اوحدی عصر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: موضوع تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی عنوان کرد: امید است با طی شدن فرایند قانونی مصوبه مجلس در این باره بتوان گامی صحیح و منطقی را در حل این مشکل برداشت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجرای این مصوبه نیازمند تامین اعتبار است، بیان کرد: امید است سازمان مدیریت کشور و دستگاه‌های ذیربط با پشتوانه خود بتوانند در جهت حل این مشکل کمک کنند.

اوحدی از معرفی چهره مردمی سال برای دومین بار در سازمان صدا و سیما خبر داد و افزود: در این راستا شورای سیاستگذاری تشکیل و اطلاعات یک‌هزار و ۲۰۰ نفر با شاخص‌های خدمت به مردم گردآوری شده و از بین آن‌ها ۴۰ چهره انتخاب شده است که نام چند معلم، ۲ دانش‌آموز و چند خیر در بین این افراد دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: در نهایت ۱۰ چهره به رأی مردم گذاشته شده و چهره مردمی سال انتخاب خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش انتخاب چهره مردمی سال را اقدامی شایسته با هدف معرفی خوبی‌ها به مردم دانست و تصریح کرد: قطعا امسال نیز همچون سال گذشته شاهد حضور و همراهی گرم مردم در این انتخاب هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص شیوع ویروس کرونا و نحوه تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی گفت: کمیته‌ای به دستور رئیس جمهور و به ریاست وزیر بهداشت در این باره تشکیل شده و تصمیمات نهایی در آن کمیته اتخاذ می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: بر اساس مصوبه این کمیته به مدت یک هفته مدارس و مراکز دانشگاهی بسیاری از استان‌ها از جمله لرستان تعطیل اعلام شده‌اند.

اوحدی ادامه داد: هرگونه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی از طریق این کمیته تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.