استاندار لرستان:

تغییر مدیران انگیزه و امید ایجاد می کند

فرهاد زیویار: جابجایی مسئولین نوعی انرژی جدید و روحیه مضاعف را به پرسنل اداری و جامعه ترریق می کند اما به این معنا نیست که مدیران قبلی ضعیف بوده و یا تلاشی انجام نداده اند.
کد خبر : 5826
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
تغییر مدیران انگیزه و امید ایجاد می کند

استاندار لرستان گفت: تغییرات و جابجایی ها در دستگاه های اجرایی انگیزه و امید ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: فرهاد زیویار در آیین معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، عنوان کرد: تغییرات و جابجایی های اداری به نوعی مایه ی برکت است.

وی ادامه داد: جابجایی مسئولین نوعی انرژی جدید و روحیه مضاعف را به پرسنل اداری و جامعه ترریق می کند اما به این معنا نیست که مدیران قبلی ضعیف بوده و یا تلاشی انجام نداده اند.

استاندار با قدردانی از زحمات کرم الهی مدیرکل سابق راه و شهرسازی لرستان، اظهار کرد: تحویل گرفتن و تحویل دادن مسئولیت از هر دو جهت مثبت هستند.

زیویار افزود: تحویل گرفتن مسئولیت از جهت توفیق خدمت رسانی به مردم و تحویل دادن مسئولیت از منظر خارج شدن از بار سنگین مسئولیت حائز اهمیت است.

وی بر استفاده ی مدیران تازه منصوب شده از تجربیات مدیران سابق تاکید کرد: استفاده از تجربیات گذشته در به نتیجه رساندن برنامه ها بسیار تاثیر گذار است.

استاندار لرستان همچنین به نزدیک بودن سالروز رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همه ی ما مدیون امام (ره) هستیم چرا که ایشان باعث شد کشور ما نسبت به نظام های مدنی دنیا ظرفیتی متفاوت را از خود بروز دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.