خبر آدینه

تقدیر امام‌جمعه از خدمات مدیران‌ محلی

امام جمعه ازنا با تشکر از مسئولان بابت خدمت رسانی به مردم، بیان داشت: این تشکر بابت خدمت رسانی به مردم در شرایط کنونی و جنگ ترکیبی در کشور است وگرنه می دانیم تا خدمت رسانی مطلوب و مورد نظر به شما مردم عزیز، فاصله ها وجود دارد‌.
کد خبر : 5445
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
تقدیر امام‌جمعه از خدمات مدیران‌ محلی

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه شهرستان ازنا ، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه پس از توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل (ره) و روز شهدا، گفت: اگر امنیت، اقتدار و حاکمیت دین اسلام همچنان جریان دارد، به برکت قطره قطره خون شهداست.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با ماجرای مسمومیت دانش آموزان پرداخت و اظهار داشت: رهبر انقلاب در این خصوص علاوه بر اینکه خواستار اشد مجازات برای مسببین این جنایات شدند، حتی بیان کردند در این خصوص عفو و گذشتی نیز برای خاطیان وجود نخواهد داشت.

امام جمعه ازنا با تشکر از مسئولان بابت خدمت رسانی به مردم، بیان داشت: این تشکر بابت خدمت رسانی به مردم در شرایط کنونی و جنگ ترکیبی در کشور است وگرنه می دانیم تا خدمت رسانی مطلوب و مورد نظر به شما مردم عزیز، فاصله ها وجود دارد‌ اما از باب اینکه مردم قدردان زحمات مسئولان هستند، بنده لازم میدانم از طرف مردم از فرماندار، شورای تامین و شورای اداری تشکر کنم.

حجت الاسلام علی سپهوند با تذکر به خانواده ها‌، اظهار داشت: اگر ما نماز می خوانیم، روزه می گیریم یا کار خیر انجام می دهیم، اصل و اساس وظیفه ما در منزل است؛ بخشی از گرم بودن کانون خانواده، توجه به همسر و فرزندان و نیازهای آنان است؛ مطلوب نیست مرد یا زنی که با خدا و متدین باشد در قبال همسرش بی ادب یا اخلاق زشت و بدی داشته باشد و احترام او را نگه ندارد.

وی در همین خصوص تصریح کرد: مردان نسبت به همسر خود تکالیفی دارند که نسبت به پدر و مادر خود ندارند بدین صورت که پدر و مادر اگر نیازمند باشند خرجی آنها بر عهده ماست اما زن چه شاغل باشد یا شاغل نباشد، تامین مخارج او بر عهده مرد است؛ اگر کسی اهل نماز جماعت و کار خیر باشد اما همسر و فرزندان او از دستش راضی نباشد، نماز و کار خیر او هیچ ارزشی ندارد چرا که موجب بدبینی دیگران نسبت به نمازگزاران و مؤمنین می شود ‌.

خطیب جمعه ازنا در پایان با اشاره به تعطیلات نوروز و ورود مهمانان نوروزی به شهرستان، نیز بیان کرد: درست است که احترام و خدمت به مهمانان واجب است اما نباید خدایی ناکرده در این تعطیلات برخی مهمانان نوروزی با حرکات نامتعارف چهره شهر متدین و مومن ازنا را خدشه دار کنند، خود مردم باید مراقب این حرکات باشند و در صورت مشاهده، با آن حرکت برخورد نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.