سرویس اجتماعی

تقدیر بهزیستی از بانک ملی به جهت مناسب سازی

در پی اقدام شایسته بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان ازنا در ساخت رمپ مناسب برای جانبازان و معلولین رئیس اداره بهزیستی و کارشناس مناسب سازی این اداره ضمن بازدید از رمپ ساخته شده از رئیس این بانک با اهداء لوح  تقدیر به عمل آوردند
کد خبر : 5473
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
تقدیر بهزیستی از بانک ملی به جهت مناسب سازی

رئیس اداره بهزیستی و کارشناس مناسب سازی این اداره ضمن بازدید از رمپ ساخته شده از رئیس این بانک با اهداء لوح  تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : در پی اقدام شایسته بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان ازنا در ساخت رمپ مناسب برای جانبازان و معلولین و سالمندان و سایر افراد آسیب دیده شهرستان؛ رئیس اداره بهزیستی و کارشناس مناسب سازی این اداره ضمن بازدید از رمپ ساخته شده از رئیس این بانک با اهداء لوح  تقدیر بعمل آوردند.
در این بازدید جانبزرگی رئیس اداره بهزیستی عنوان کردند:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را در پی دارد و به یقین در این راستا کسانی سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در راستای جلب رضای خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.
قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.
لذا بر خود لازم دانستیم که از زحمات ریاست محترم بانک ملی شعبه مرکزی جناب آقای ناصری در ساخت رمپ درب ورودی بانک و همچنین حسن همکاری که با اداره بهزیستی شهرستان ازنا داشته اند،تقدیر و تشکر بعمل آوریم
در پایان جانبزرگی بیان کردند که رعایت حقوق شهروندی و احترام به تمام اقشار جامعه وظیفه ماست تا بتوانیم زمینه استفاده از تمامی فرصت‌ها را برای اقشار جامعه به طور یکسان فراهم نمائیم.
در پایان جانبزرگی افزود این اداره از زحمات تمامی انسان های متعهدی که اقدام به مناسب سازی محل تردد جانبازان ، معلولین ، زنان باردار ، سالمندان نموده اند قدردانی ویژه می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.