اخبار شهرستان

جلسه فعالان فضای مجازی و رسانه ای با مسئولین

جلسه فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه با حضور معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری، محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،جانشین سپاه ناحیه ازنا، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و نماینده دادستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا برگزار گردید.
کد خبر : 3969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
جلسه فعالان فضای مجازی و رسانه ای با مسئولین

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: جلسه فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه ظهر روز چهارشنبه مورخ 18 اسفند با حضور پوریان معاون سیاسی وامنیتی واجتماعی فرمانداری، محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ اداوی جانشین سپاه ناحیه ازنا، سروان چراغی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و بوالحسنی نماینده دادستان و برخی از فعالین مجازی و رسانه ای و خبرنگاران در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی و جهاد تبیین مطالبی را ارائه نمودند.وی گفت :رسانه ها بازوی توانمند نظام و مسئولین هستند و میتونند با اخلاق مداری و همراهی و کمک مسئولین دستگاه‌ها در مسیر پیشرفت و آبادانی شهرستان تلاش و سهم بسزایی داشته باشند.
وی  همچنین در خصوص پیام رسان های اجتماعی و شرایط و ضوابط فعالیت و ساماندهی و نظارت و جرائم و شیوه های فعالت آنها مطالبی را عنوان نمودند.
در ادامه جلسه اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود را در بحث فعالیت در فضای مجازی و اعتلای فرهنگ رسانه بیان نمودند.
در ادامه جلسه  سرهنگ اداوی جانشین سپاه ناحیه ازنا با اشاره به تلاش رسانه ها و فعالان فضای مجازی و ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان عنوان نمودند که این عزیزان در راستای انتشار اخبار دقت نظر داشته. و از درج و انتشار اخبار خلاف واقع خود داری نمایند.

سروان چراغی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان نیز در خصوص همکاری رسانه ها با پلیس قدردانی نمود و در مورد درج اخبار محرمانه و امنیتی مطالبی را بیان نمود.

در پایان  پوریان معاون سیاسی وامنیتی واجتماعی فرمانداری با اشاره به رسالت رسانه و خبرنگاران عنوان داشت که رسانه ها همیشه بازوی توانمند دولت و ادارات بوده و هستند وی در ادامه افزود: مهمترین قدم در ارتباط دوسویه رسانه ها و مسئولین اعتماد سازی است و نقد ها می بایست کارساز و راهگشا باشند.
ایشان گفتند :رسانه ها قبل از درج اخبار از دستگاه‌های مربوطه استعلام لازم را اخذ نموده و قبل از اینکه اخبار منتشر شده بازتاب جبران ناپذیری داشته باشد با هماهنگی دستگاه ها مربوطه نسبت به کسب اخبار صحیح و درج خبر مربوطه اقدام نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.