با رعایت انصاف از سوی کسبه

خرید نوروزی را از بازار شهر خودمان انجام دهیم

خوب است همشهریان عزیز بدانند خرید از بازار ازنا کمک به پیشرفت و توسعه شهر است، فروشنده ازنایی همان همشهری ماست که خرج خانه و خانواده اش را از این راه تامین می کند.
کد خبر : 3941
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
خرید نوروزی را از بازار شهر خودمان انجام دهیم

عرضه و تقاضا یکی از اصول بدیهی در عالم اقتصاد است به گونه ای که همواره انتظار میرود عرضه کالا یا خدمات متناسب با تقاضا باشد. در شهر ازنا اما در فصول خرید اگر سری به بازار های شهر اراک و بروجرد بزنید حضور شهروندان ازنایی به قدری محسوس است که شما خیال می کنید وارد بازار ازنا شده اید!!!
این درحالی است که اغلب تولید کنندگان و توزیع کنندگان ازنایی از بی رونق بودن بازار گلایه مندند درحالی که بازار ازنا همواره رفیق روز تنگ ما بوده است…!!!
همه ما به خاطر داریم روزهایی را که دست در دست پدران و مادران خود به بازار ازنا روانه می شدیم و فرقی نداشت پول داشته باشیم یا نداشته باشیم هر کس از طرف حسابش اقلام مورد نیاز خود را خریداری می نمود و چه بسا بعضا پول دستی هم دریافت می کردند تا سرخرمن…!!!
از سوی دیگر قیمت مناسب و تنوع اجناس به گونه ای که سلیقه همه مصرف کنندگان از طبقات مختلف اجتماعی را پوشش بدهد یکی از راهکارهای رونق بازار شب عید ‌است که بازاریان محترم باید بدان توجه داشته باشند. برخی خدمات جانبی مثل جای پارک، مساعد بودن فضا برای حضور خانواده ها یکی دیگر از این موارد است. تصور کنید خیابانی را که خود بازاریان تمام فضاهای جای پارک را اشغال کنند مشتری کجا باید توقف کند تا اقدام به خرید نماید؟
در کنار آن خوب است همشهریان عزیز هم بدانند خرید از بازار ازنا کمک به پیشرفت و توسعه شهر است، فروشنده ازنایی همان همشهری ماست که خرج خانه و خانواده اش را از این راه تامین می کند لذا فراموش نکنیم درآمدی را که از شهر ازنا به دست می آوریم تا جایی که مقدور است در همین شهر هزینه نماییم چرا که فرمود:
حقیقت کسانی که مردحق اند/ خریدار دکان بی رونق اند

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.