به رسم همسایگی

درخواست از دکتر خدابخشی جهت پیگیری تعریض جاده‌‌قدیم ازنا-الیگودرز

در ۲۴ ساعت گذشته ۲ خودرو در محدوده کشتارگاه صنعتی واقع در حدفاصل ازنا تا پل برناباد دچار سانحه گردیدند، البته این‌نخستین بار نیست که این‌ مسیر حادثه آفرین می شود، رانندگان محلی حوادث دردناک بسیاری را در این محدوده تجربه نموده اند.
کد خبر : 4034
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
درخواست از دکتر خدابخشی جهت پیگیری تعریض جاده‌‌قدیم ازنا-الیگودرز

 

در ۲۴ ساعت گذشته ۲ خودرو در محدوده کشتارگاه صنعتی واقع در حدفاصل ازنا تا پل برناباد دچار سانحه گردیدند.
البته این‌نخستین بار نیست که این‌ مسیر حادثه آفرین می شود، رانندگان محلی حوادث دردناک بسیاری را در این محدوده تجربه نموده اند که علاوه بر خسارات مالی گاهی منجر به پایان زندگی آنها شده است.
سابقه دیرینه دو شهر ازنا و الیگودرز به لحاظ اشتراکات فراوان فرهنگی و اجتماعی و همچین‌مراودات اقتصادی، آموزشی، درمانی و… تردد مردم در این‌مسیر را اجتناب ناپذیر نموده است که همین دلایل و مهمتر از آن حق همسایگی تعریض این چند کیلومتر جاده برای حفظ جان مردم را توجیه می نماید.
نا گفته نماند در همه این سالها تمرکز بر مسیرهای اصلی سبب غفلت از جاده های فرعی شد وگرنه چه از نظر زمان و چه از نظر اعتبار این چند کیلومتر نباید این‌میزان خسارت مالی و جانی به بار می آورد…!!!
با همه این احوال نظر به توانمندی آقای دکتر خدابخشی در حوزه عمران وسازندگی توقع عمومی آن است که این‌ دغدغه اجتماعی را پیگیری بفرمایند.

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.