همزمان با هفته بسیج

دیدار رزمندگان قدیمی با جانباز دفاع مقدس

همزمان با هفته بسیج جمعی از رزمندگان قدیمی به دیدار سردار سرافراز و جانباز فداکار «علی احمدی» فرمانده گردان مالک اشتر رفتند.در برگ برگ صفحات زرین و پر افتخار کتاب حماسه و ایثار لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع)و گردان مالک اشتر دلاور مردی های این فرمانده فرزانه و «مرد میدان» ثبت و ضبط است.
کد خبر : 3502
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۴۰
دیدار رزمندگان قدیمی با جانباز دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : همزمان با هفته بسیج جمعی از رزمندگان قدیمی به دیدار سردار سرافراز و جانباز فداکار جناب آقای «علی احمدی» فرمانده گردان مالک اشتر در ایام دفاع مقدس رفتند.
او این روز ها را در بستر بیماری به سر می برد و سری را که سال ها در دفاع مقدس سپر نظام جمهوری اسلامی کرده بود چندین بار به عمل جراحی سپرده است و با وجود آن که یک قسمت از بدنش را درکنترل ندارد و از اختیارش خارج شده و بخشی از تکلم را از دست داده است ولی زبان او همواره به حمد و ستایش الهی باز است. بگونه‌ای که وقتی احوال او را می پرسیم اشک شوق در چشمان نافذش حلقه زده و همانند همیشه لبخند بر لبانش و « الحمدلله » بر زبانش جاری است.
آقای «علی احمدی »رزمنده‌ای از تبار پاسداران بسیجی است که عمری را در خدمت به دفاع مقدس سپری نموده است ، گرماگرم جبهه های جنوب تا غرب و کوههای سر به فلک کشیده کردستان شجاعت و شهامت و رشادت و حماسه های او را در جماعت از دنیا رستگان و به خدا پیوستگان و غیور مردانی که نشان در دیار گمنامی دارند ، فراموش نخواهد کرد.

در برگ برگ صفحات زرین و پر افتخار کتاب حماسه و ایثار لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام و گردان مالک اشتر دلاور مردی های این فرمانده فرزانه و «مرد میدان» و جهاد ثبت و ضبط است.
از خداوند منان و متعال که« نامش دوا و یادش شفاست» ، شفای عاجل این مجاهد فی سبیل‌الله و همه مریضان اهل اسلام را خواستار و خواهانیم. آمین یا رب العالمین!
عبدالله بنیادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.