سخن سردبیر

سبقت محور الیگودرز از مسیر ازنا – اراک در مرگ و میر جاده ای

در میان حال و احوال روزهای کرونایی کشور، سانحه دلخراش اخیر در جاده الیگودرز شش کشته بر جای نهاد، این‌چندمین بار است که در چند ماه گذشته این‌ محدوده حوادثی چنین تلخ و ناگوار را رقم می زند.
کد خبر : 2834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
سبقت محور الیگودرز از مسیر ازنا – اراک در مرگ و میر جاده ای

در میان حال و احوال روزهای کرونایی کشور، سانحه دلخراش اخیر در جاده الیگودرز شش کشته بر جای نهاد، این‌چندمین بار است که در چند ماه گذشته این‌ محدوده حوادثی چنین تلخ و ناگوار را رقم می زند تا پیشی گرفتن خود در مرگ ‌میر جاده ای نسبت به محور ازنا – اراک را به اثبات ‌برساند…!!!
با نگاهی به حوادث مشابه به نظر می رسد تمرکز بیش از حد ما بر یک محور و غفلت از سایر مسیر ها ، حدفاصل پل برناباد تا پل گرجی را به بستر حوادثی تبدیل نموده است که نمونه های دردناکی از آن را شاهد هستیم…!!!
اگرچه تعریض جاده اراک همچنان در صدر مطالبات مردمی قرار دارد اما چهاربانده بودن مسیر الیگودرز ثابت می کند عامل رفع حوادث فقط و فقط تعریض جاده نیست بلکه ما در اصول راهنمایی و رانندگی هم به انداره راهسازی و راهداری جای کار داریم.
در جهت رفع این‌معضل با توجه به حوادث فراوان جاده ای، ایجاد پلیس راه ازنا ضرورتی بود که توسط مسئولان امر به خوبی احساس شد اما به نظر می رسد در مرحله اجرا نیاز به سرعت عمل بیشتری داشته باشد و گرنه فاصله راه با آه تنها یک حرف بیشتر نیست…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.