سخن سردبیر

سخنی با ریاست ‌محترم اداره منابع طبیعی ‌شهرستان ازنا

بدون تردید هیچ کس با دفاع از حقوق عمومی و اجرای قانون مخالف نیست اما آنچه در جریان اخیر مورد انتقاد است بی توجهی به حق حیات صدها اصله درخت است که قربانی زیاده خواهی ما انسانها شده اند!!!
کد خبر : 1069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
سخنی با ریاست ‌محترم اداره منابع طبیعی ‌شهرستان ازنا

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همچنین تقدیر از حساسیت شما نسبت به حفاظت و حراست از منابع ملی ، بدون تردید هیچ کس با دفاع از حقوق عمومی و اجرای قانون مخالف نیست اما آنچه در جریان اخیر مورد انتقاد است بی توجهی به حق حیات صدها اصله درخت است که قربانی زیاده خواهی ما انسانها شده اند!!!
اعتراض ما به صدور حکم رفع تصرف نیست بلکه به‌نحوه اجرای حکم است
در این ‌پرونده اعیان‌ ایجاد شده ساختمان و آجر و سیمان نبود که هر ساعت شبانه روز تخریب بشوند بلکه بحث صدها اصله درخت است که آنها هم یک‌موجود زنده بودند و حق حیات داشتند، شما در حالی این موجودات بی گناه را به جای انسانها مجازات کردید که این درختان یک شبه به وجود نیامده اند از روزی که چاله های این درختان کنده شده تا اکنون که به شکوفه نشسته اند چند سال زمان سپری شده اگر این‌کار غیر قانونی بود باید روز اول، هفته اول، ماه اول جلوی آن گرفته می شد نه امروز….!!!
از سوی دیگر در همان قانونی که بدان اشاره نموده اید به ضبط اموال به نفع دولت تاکید شده یعنی این امکان وجود داشت که این عرصه به یک‌ فضای عام‌المنفعه تبدیل بشود.
البته پیشتر هم مسبوق به سابقه بوده که یک عرصه بی خطری اینگونه حذف شده مدتی بعد به جای آن یک معدن یا تاسیساتی سبز بشود که خسارت آن برای محیط زیست ده برابر این درختان است….!!!
به هر روی قطع این درختان بی گناه آن‌ هم در این‌ بهار طبیعت دل دوست داران ‌محیط زیست را به درد آورد ، ما اداره منابع طبیعی را نماد “درختکاری” می دانستیم نه “درخت کنی” حداقل می توانستید صبر کنید تا فصل خزان فرا برسد که اجرای این‌حکم این میزان دردناک ‌نباشد ولی ظاهرا تیغ قانون به جای سواحل دریای خزر و ارتفاعات شمال تهران در روستاهای دور افتاده لرستان مشق شمشیر می کند…!!!

با احترام‌
محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.