پارادوکس

سخنی با معاون سیاسی استاندار لرستان

بعید نیست نگارنده این سطور در مواردی منتقد عملکرد برخی نمایندگان بوده اما فارغ از شخصیت حقیقی نمایندگان و در جهت حفظ جایگاه نمایندگی ملت این روزها شاهد یک استاندارد دوگانه از سوی برخی مدیران استانی هستیم.
کد خبر : 3846
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سخنی با معاون سیاسی استاندار لرستان

در نگاه کارشناسان “پارادوکس”به هر گزاره یا نتیجه‌ای گفته می‌شود که با گزاره‌های قبلی گفته شده در همان نظریه یا دستگاه نظری یا باور عمومی در تناقض باشد.
از دیگر سو طی چند هفته اخیر تفکیک قوا و دامنه اختیارات نمایندگان مجلس کلید واژه سخنان برخی مدیران در سطح استان بوده است.
بعید نیست نگارنده این سطور در مواردی منتقد عملکرد برخی نمایندگان بوده اما فارغ از شخصیت حقیقی نمایندگان برخلاف ضرورت حفظ جایگاه نمایندگی ملت این روزها شاهد یک استاندارد دوگانه از سوی برخی مدیران استانی هستیم.
آنجا که نماینده در جستجوی بودجه و امکانات به دفتر این وزیر و آن وزیر می رود هیچ سخنی از استقلال قوا نیست چه بسا تقدیر و تشکری هم صورت می پذیرد اما به حوزه مدیریت و تقسیم پست ها که می رسیم اصل تفکیک قوا نقل محافل می شود ، تو گویی همه حساسیت ها باید در تقسیم کیک قدرت باشد…!!!
این درحالی است که نظارت بر عزل و نصب مدیران وظیفه ذاتی نمایندگان بوده و ما به عنوان موکلین استفاده از نیروی انسانی متخصص وبا تجربه در جایگاه های مختلف را از ایشان مطالبه خواهیم نمود و نمایندگان نیز باید پاسخگو باشند.
متاسفانه در سفر اخیر رییس جمهور تحت فشار مشکلات و کمبودهای فراوان لرستان سیگنال هایی به مرکز فرستاده شد که گویا امر را بر برخی آقایان‌مشتبه نموده که مردم این دیار آنقدر تشنه تغییر هستند که کیفیت تغییرات برای آنها مهم نیست…!!!
چنین برداشتی اگر صورت گرفته باشد نه تنها مغایر حقایق اجتماعی که صدرصد برخلاف آن است، لرستان برای درمان دردهای مزمن خویش طبیب حاذق می خواهد لذا همانگونه که برای جذب پزشک متخصص بین نمایندگان مناطق مختلف رقابت هست این رقابت برای جذب مدیر متخصص هم ضروری می نماید به شرط آنکه هدف نمایندگان رفع مشکلات ملت باشد نه سهم خواهی از کیک قدرت…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.