سخن سردبیر

شرحی بر سخنان ‌نماینده خرم‌آباد

در روزهای اخیر سخنان پرشور و حرارت نماینده خرم آباد در سطح رسانه ها بحث برانگیز شده است ، فارغ از آدرس های مبهم و کدهای ابهام آلودی که در این سخنان نهفته است مهمترین نقدی که بر اظهارات جناب آقای دکتر محمودوند وارد می باشد آن است که حالا چرا...؟
کد خبر : 4546
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
شرحی بر سخنان ‌نماینده خرم‌آباد

در روزهای اخیر سخنان پرشور و حرارت نماینده خرم آباد در سطح رسانه ها بحث برانگیز شده است ، فارغ از آدرس های مبهم و کدهای ابهام آلودی که در این سخنان نهفته است مهمترین نقدی که بر اظهارات جناب آقای دکتر محمودوند وارد می باشد آن است که حالا چرا…؟ و این نقد نه تنها بر نماینده خرم آباد که بر کلیت مجمع نمایندگان لرستان وارد است ، آن روز که هنگام رای اعتماد به وزرا بود، آن‌روز که زمان ‌نظارت بر عزل و نصب های لرستان بود‌ چرا از این نطق های آتشین نکردید…؟!!
پاسخ واضح است بسیاری نمایندگان لرستان می دانستند که عزل و نصب ها‌ هزینه دارد و جانب داری از هر گزینه نارضایتی سایر گزینه ها را در پی خواهد داشت لذا از خدا خواسته توصیه رهبری را بهانه کرده و نقش تماشاچی را بازی نمودند حال آن که توصیه رهبری ناظر بر عدم دخالت بود نه عدم نظارت!!!
حالا که یک سال از عمر دولت گذشته و قطار تغییرات از ایستگاه استانداران به ایستگاه دهیاران رسیده هر گونه اعتراضی این نکته را به ذهن مخاطب متبادر می کند که احتمالا خواسته های نمایندگان محقق نشده که معترض شده اند و این نگاه که محصول سکوت دیروز شما و امثال شما می باشد برای بی اثر نمودن انتقادات امروزتان کافی است…!!!
جناب آقای دکتر محمودوند فرموده اید: کدام مجلس اینقدر ذلیل شده است؟ ما نمی دانیم جواب این پرسش را از که طلب می کنید اما آنچه واضح است احترام امامزاده دست متولی آن است…!!!
می توانستید چنین نباشید؛ می توانستید مثل سایر نمایندگان با جاگیری و یارگیری درست در کمیسیون ها و فراکسیون ها وزنی برای لرستان تعریف نمایید اما چنین نکردید..!!! اکنون هم در فرصت باقی مانده از این دوره به جای این گونه رفتارهای هیجانی بهتر است به فکر حل مشکلات مردم باشید و گرنه تاکتیک “بگم بگم” را پیشتر آزموده اند جواب که نمی دهد هیچ ، گاهی برعکس هم عمل می نماید …!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.