بی مایه فتیر است

شرحی بر سفر ریاست محترم مجلس به شهرستان ازنا

در تحلیل‌ سفر ریاست محترم مجلس به استان لرستان آنچه بیش از هر چیز دیگری نظر نگارنده را به خود جلب کرد عنوانی بود که مشاورین جناب قالیباف برای این سفر انتخاب کرده بودند اسمی شیک و دهان پرکن تحت عنوان : سفر نظارتی
کد خبر : 4596
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
شرحی بر سفر ریاست محترم مجلس به شهرستان ازنا

 

در تحلیل‌ سفر ریاست محترم مجلس به استان لرستان آنچه بیش از هر چیز دیگری نظر نگارنده را به خود جلب کرد عنوانی بود که مشاورین جناب قالیباف برای این سفر انتخاب کرده بودند اسمی شیک و دهان پرکن تحت عنوان : سفر نظارتی…!!!
سفر نظارتی یعنی اینکه من از جایگاه نمایندگی ملت آمده ام بر عملکرد دولت نظارت کنم تا دریابم آیا در یک سال گذشته وظیفه خود را به درستی انجام داده است یا خیر…؟
نفس این عمل هر چقدر هم که با حاشیه های سیاسی و انتخاباتی عجین باشد چنانچه با هدف بازگشت اقتدار به مجلس صورت گرفته باشد بد نیست.
بدون تردید مجلس بهارستان نشین که بر امور کشور نظارتی نداشته باشد دردی از مردم دوا نخواهد کرد حالا اینکه خروجی این نظارت چه باشد، بحثی دیگر است.
با این مقدمه معیار سنجش این سفر نه روزهای گذشته که روزهای آینده خواهد بود؛ صورت مساله روشن است چه از زمین ، چه از هوا و چه از هر زاویه دیگری که به لرستان بنگری انبوهی از طرح های نیمه کاره روی زمین مانده است که درمان درد آنها نه مصاحبه نه شعار و نه خلق صحنه های اکشن بلکه تنها اعتبار است.
در همین شهر ازنا سد کمندان، مجتمع فولاد، جاده اراک ، توسعه ، عمران و انبوه مشکلات اشتغال و ازدواج همه و همه معطل بودجه مانده اند.
و به همین جهت است که سفر کاپیتان وقتی برای ما پر برکت خواهد بود که مجلس و کمیسیون های آن نه در القاب و عناوین که در تخصیص و توزیع بودجه به ما نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که فرمود: شرط است همین مایه ی اخلاص وگر نه/ محصول عمل باطل و بی مایه فتیر است.

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.