گروه سلامت

عزم خیرین سلامت ازنا برای ایجاد پایگاه انتقال خون در ازنا

دکتر علی سوری سرپرست انتقال خون لرستان با اشاره به اهمیت استفاده از خیرین در عرصه سلامت اظهار داشت: کار های خیر و عام المنفعه باقیات صالحاتی برای افراد خواهد بود و بهترین کارهای خیر ، کارهای پایا و ماندگار است.
کد خبر : 4166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
عزم خیرین سلامت ازنا برای ایجاد پایگاه انتقال خون در ازنا

 

نشست هم اندیشی سرپرست انتقال خون لرستان با مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نگین استرانکوه: نشست هم اندیشی سرپرست انتقال خون لرستان با مجمع خیرین عرصه سلامت شهرستان ازنا با حضور فاتحی فرماندار، خانم پولادوند رئیس شبکه بهداشت شهرستان و همچنین معاون اداری و مالی اداره کل انتقال خون استان در ازنا برگزار شد.

در این نشست که با هدف احداث پایگاه ثابت خونگیری در شهرستان ازنا برگزار شد دکتر علی سوری سرپرست انتقال خون لرستان با اشاره به اهمیت استفاده از خیرین در عرصه سلامت اظهار داشت: کار های خیر و عام المنفعه باقیات صالحاتی برای افراد خواهد بود و بهترین کارهای خیر ، کارهای پایا و ماندگار است .

وی مجمع خیرین سلامت را نهادی در کنار برنامه های دولت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دانست و افزود: مجمع خیرین سلامت در کنار برنامه های دولت با تکیه بر همکاری و همیاری مردم در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه گام برمی دارد .

سرپرست انتقال خون لرستان عنوان کرد: راه انداری پایگاه انتقال خون در شهرستان ازنا از خواسته های به حق مردم این شهرستان است که امیدواریم با کمک خیرین سلامت و موافقت سازمان انتقال خون راه‌اندازی پایگاه ثابت خونگیری در ازنا به زودی محقق شود.

در ادامه این نشست فرماندارو مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا قول مساعد دادندجهت راه‌اندازی مرکز خونگیری دراین شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

🔹️و همچنین در این نشست مقرر گردید با توجه به مطالبه مردم شهرستان ازنا یک مرکز خونگیری موقت در محل مرکز جامع سلامت خاتم الانبیاء این شهرستان به زودی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.