فساد اقتصادی با اسلام و نظام اسلامی در تعارض است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و نیت خیر و صادقانه تشکیل شده است.
کد خبر : 2120
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
فساد اقتصادی با اسلام و نظام اسلامی در تعارض است

 

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و نیت خیر و صادقانه تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه: محمد رزم درنشست هم اندیشی شورای قضایی استان با اعضای قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان که با حضور دادستان خرم آباد و معاونان دادگستری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و نیت خیر و صادقانه تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به نیت خالصانه در تشکیل این  قرارگاه مردمی، افزود: جایگاه قانونی، نیت خالصانه و تلاش برای خدمت به مردم حتما نتیجه بخش است

وی با بیان اینکه نیت در جهت دهی انگیزه کار بسیار موثر است، بیان کرد: انجام دادن کار با نیت خالص و به خاطر رضای خداوند متعال، خدمت به مردم وحفظ نظام مقدس اسلامی کار مهم و اثر بخشی است

رزم با بیان اینکه انجام کار با نیت خالص سخت تر است از  انجام عمل، خاطرنشان کرد: عمل قرارگاه مردمی خالصانه، در راستای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه شما جهادگران و بچه های انقلابی دغدغه نظام مقدس اسلامی و انقلاب را دارید،  افزود: دغدغه شما فرزندان انقلاب همان دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در راستای مبارزه با فساد و خدمت به مردم است.

رزم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمان  هشت ماده ای به سران سه قوه در هشت بند بسیار دقیق دغدغه های خود را مطرح کرده اند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از  آموزه های دینی است، خاطرنشان کرد: این  نظام وارث بعد از ۱۴۰۰سال خون دل خورده هاست.

رزم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردم است، افزود: مردم خودشان انقلاب کردند، صاحبان انقلاب هستند و خودشان هم از  انقلاب اسلامی صیانت می کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام مخالف هرگونه فساد، تخلف و هرگونه انحراف است، ادامه داد: حکومت دینی هم  بر درستکاری و خدمت صادقانه به مردم تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هم همواره به دنبال کاهش فساد اداری و  جمع کردن این معضل است.

رزم بیان کرد: برای جمع کردن فساد مالی و اداری باید  سیستمی برخورد شود و ریشه های این معضل شناسایی و خشکانده شود.

وی با تاکید به اینکه فساد اقتصادی و اداری با دین مبین اسلام و نظام مقدس اسلامی همخوانی ندارد، خاطرنشان کرد: فساد موجب نا امیدی مردم، خستگی مردم و اتلاف منابع می شود.

رزم با بیان اینکه فساد اقتصادی موجب کندی روند رشد و توسعه در کشور می شود، افزود: هر جایی که  با مفاسد اقتصادی و مالی محکم دقیق برخورد شده بستر رشد و موفیقت بوده است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه کشور ما در حال مبارزه با فساد است، افزود: باید تلاش شود این مبارزات به صورت جدی و ریشه ای  دنبال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.