در آستانه سفر رییس جمهور

مرحمت فرموده ما را مس کنید

ما با صنعتی شدن مخالف نیستیم اما اگر قرار است همچنان سهم‌ما از صنعت، پروژه های نیمه کاره باشد ، مرحمت فرموده ما را مس کنید...!!!
کد خبر : 3521
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
مرحمت فرموده ما را مس کنید

پیشتر شاید اگر این حرفها را می زدیم محکوم می شدیم به این که از سرمایه دار استقبال نمی کنیم یا با صنعت و اشتغالزایی مخالفیم امروز اما بعد از گذشت چندین و چند سال و اهدای ده ها هکتار زمین و ایجاد زیر ساخت و اعطای امتیاز و تسهیلات و… دیگر نه زمانی باقی مانده و نه بهانه ای….!!!
بزرگترین فولاد غرب کشور، بزرگترین کارخانه منیزیم خاورمیانه، بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران و…. همه و همه وعده هایی هستند که در این سال ها به ما داده شده اما در عمل هیچکدام به بار ننشسته اند و این عارضه ما را به این‌نتیجه رسانده که مشکل در مطالعات اولیه بوده ،در استعداد یابی منطقه بوده، در اهلیت سنجی این افراد بوده که یا اعدام شدند یا اختلاس گر …!!!
ما خواستیم صنعت را به دست بیاوریم کشاورزی را هم ‌از دست دادیم تا سودش به جیب واسطه ها و اجاره کاران برود. ای کاش به جای این طرح های نیمه کاره به دنبال کشت و صنعت بودیم ای کاش این‌همه اعتبار که معلوم‌نیست کجا هزینه شده، صرف صنایع تبدیلی و رونق کشاورزی و دامداری می شد، اما نه به آن رسیدیم و نه این …!!!
اکنون هم باز تاکید می کنیم ما با صنعتی شدن مخالف نیستیم اما اگر قرار است همچنان سهم‌ما از صنعت، بیکار شدن کارگران و پروژه های نیمه کاره باشد ، مرحمت فرموده ما را مس کنید…!!!

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.