بازهم تصادف در جاده ازنا_اراک

برای مردم ازنا مرگ و میر جاده از تلفات کرونا بیشتر است

سرویس اجتماعی:  جاده ازنا-اراک یک بار دیگر حادثه آفرید که منجر به فوت چند انسان بی گناه شد. با این حساب تلفات جاده برای ما از تلفات کرونا بیشتر است . به گزارش نگین اشترانکوه : ویروسی به نام کرونا با آمدنش خیلی زود همه نگاه ها را به خود جلب کرده ، تا جایی

کد خبر : 233
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۳۷
برای مردم ازنا مرگ و میر جاده از تلفات کرونا بیشتر است

سرویس اجتماعی:  جاده ازنا-اراک یک بار دیگر حادثه آفرید که منجر به فوت چند انسان بی گناه شد. با این حساب تلفات جاده برای ما از تلفات کرونا بیشتر است .

به گزارش نگین اشترانکوه : ویروسی به نام کرونا با آمدنش خیلی زود همه نگاه ها را به خود جلب کرده ، تا جایی که در تمام  محافل به بحث روز اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است.
البته این نخستین بیماری نیست که اینگونه رواج یافته پیشتر هم آنفولانزا، سارس، ایدز، سرطان و…به اندازه خودشان در جامعه‌نگرانی ایجاد کرده بودند منتهی مراتب آنچه این بیماری را از بقیه متمایز کرده است آن است که با توجه به سرعت انتقال کرونا چنانچه زمینه رشد آن فراهم باشد به کسی امان نمی دهد لذا بی رحمی اوست که اهمیتش را بالا برده وگرنه در میان بیماری ها‌ گنده تر از او فراوان است.
در شهر ازنا اما تا زمان‌نگارش این‌سطور هیچ موردی از این بیماری گزارش نشده ولی کرونای دیگری هست که سالهای سال است امان‌مردم ازنا را بریده است و آن کرونای جاده ای می باشد.
آری جاده ازنا- اراک نیز مثل همین عارضه دردآور از مردم قربانی می گیرد، این مسیر اگرچه در مقایسه با دیگر جاده ها و بزرگراه های کشور قد و قواره ای ندارد اما آنچنان بی رحم است که هفته ای و ماهی نیست که از مردمان این دیار قربانی نگیرد.
ای کاش این جاده هم به اندازه ویروس کرونا قدرت رسانه ای شدن داشت، بلکه مسئولان در تعریض آن تسریع می نمودند…!!! //محسن دهقان ‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.