اخبار شهرستان

نشست مشترک‌ نماینده مجلس ، امام جمعه و فرماندار ازنا پیرامون مسائل شهرستان 

در این نشست که به میزبانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا و با حضور دکتر گودرزی و مهندس فاتحی فرماندار ازنا برگزار گردید طرفین در راستای مسائل شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر : 3887
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
نشست مشترک‌ نماینده مجلس ، امام جمعه و فرماندار ازنا پیرامون مسائل شهرستان 

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ازنا در این جلسه که به میزبانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا و با حضور دکتر گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس فاتحی فرماندار ازنا برگزار گردید طرفین در راستای مسائل شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست فاتحی فرماندار ازنا به خبرنگار ازنا خبر گفت : قطعاً بر این باور هستیم که با وحدت و همدلی قطار توسعه در شهرستان سرعت بیشتری به خود می گیرد و بر همین اساس مقرر گردید هر ماه نشست مشترک فی مابین نماینده محترم ، امام جمعه معزز و اینجانب بعنوان خادم مردم برگزار گردد.

وی در ادامه افزود: هم افزایی و حل مسائل مهم شهرستان با هماهنگی و همدلی اتفاق میافتد و نتیجه وفاق مسئولان قطعاً به سود مردم و مدیریت شهرستان خواهد بود.

فاتحی تصریح  کرد به زودی تغییرات مدیریتی در شهرستان کلید خواهد خورد و در این زمینه شاهد تحولات خوبی در عرصه های مدیریتی خواهیم بود که قطعاً یکی از مطالبات مردم تغییر وضع موجود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.