در سوگ‌یک‌ مادر

نقدی بر تمرکز گرایی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

یک بار دیگر و برای چندمین بار پیاپی شاهد مرگ سریالی مادران باردار در شهر ازنا هستیم و این رخداد تلخ در حالی به وقوع می پیوندد که زمین و زمان با مشوق های فراوان به دنبال افرایش نرخ باروری هستند زیرساخت‌ها اما همچنان ناکافی و ناکارآمد.
کد خبر : 4200
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
نقدی بر تمرکز گرایی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

یک بار دیگر و برای چندمین بار پیاپی شاهد مرگ سریالی مادران باردار در شهر ازنا هستیم و این رخداد تلخ در حالی به وقوع می پیوندد که زمین و زمان با مشوق های فراوان به دنبال افرایش نرخ باروری هستند زیرساخت‌ها اما همچنان ناکافی و ناکارآمد…!!!
با این‌مقدمه بپردازیم به آنچه در این چند ماه بر‌ این حوزه گذشته است: در نوبت قبل پس از تراژدی مرگ آن مادر‌‌ جوان دانشگاه علوم‌ پزشکی شخصی را به عنوان فرشته نجات و رابین هود حوزه درمان به ازنا فرستاد که از همان‌نخست آتش تند او جای نگرانی داشت.
در نخستین جلسه بعد از شنیدن برنامه هایش در حضور بیش از ده نفر به ایشان عرض کردیم در شرایط بلاتکلیفی مدیران و کمبود اعتبارات چنین برنامه هایی عملی نیست کاغذی از جیبش درآورد که از رییس دانشگاه وقت اختیارتام دارد به وی عرض کردیم این آقای رییس رفتنی است و شما هم با حکمی به ازنا آمده ای و با حکمی می روی اما آنچه تحویل گرفتیم شعار بود و شعار بود و شعار…!!!
دیری نپایید رییس دانشگاه تغییر کرد و فرد مورد نظر هم به سودای مقامی بالاتر از ازنا رفت و بار آن همه شعار به دوش خیرین سلامت افتاد، از محل کمک‌خیرین بیش از ۱میلیارد تومان وجه نقد آماده شد فرآیند بازسازی آغاز شده اما چند ماه است دفترفنی دانشگاه از ارایه یک نقشه استاندارد عاجر است…!!! تاوان آزمون وخطایشان را هم‌باید مردم ازنا بپردازند آن هم نه به وجه رایج که به قیمت جان…!!!
جناب آقای دکتر دلفان فصل خزان طی شده ،کرونا رفت، ماه رمضان گذشت هوا شترکوه بهاری است و دشت طیان خوشتر از مازندران بفرمایید برای آمدنت به ازنا شتر سرخ مو مهیا کنیم یا فرش قرمز کاشان و کلام‌آخر :
خون هر آن‌غزل که نگفتم به‌پای توست/آیا برای آمدنت خون بها کم است؟

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.