مجمع نمایندگان به دانشگاه علوم‌پزشکی کمک کند

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های لرستان از مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی خواست تا در شرایط کنونی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان را کمک کنند
کد خبر : 683
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
مجمع نمایندگان به دانشگاه علوم‌پزشکی کمک کند

‍  رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های لرستان از نمایندگان استان در مجلس خواست تا به دانشگاه علوم پزشکی لرستان را کمک کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه:رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان در گفتگو با آوای لرستان از پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی و همه عزیزان پرسنل درمانی و بهداشتی استان که در مقابله با ویروس خطرناک و مهلک کرونا ایثار وازخودگذشتگی می کنند تشکر کرد.

دکتر علاءالدین شیخی با ابراز تاسف از درگذشت تعدادی از پزشکان، پرستاران، داروسازان و کارکنان سیستم بهداشتی بعنوان مدافعین سلامت در راه مقابله با بیماری کرونا افزود: فداکاری این عزیزان نشان از فرهنگ ایثار در جامعه پزشکی دارد که بارها در دفاع مقدس و حوادث و بلایای طبیعی ایثار و فداکاری کرده اند.

وی از دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همکاران شاغل که با تنگناهای مالی تلاش مضاعفی از خود نشان داده اند تشکر کرد.

رئیس نظام پزشکی خرم آباد با بیان اینکه مبارزه با ویروس کرونا عزم جدی می طلبد اظهار کرد: در این راستا نقش نمایندگان مجلس اعم از نمایندگان فعلی و منتخبین می بایست بسیار پررنگ باشد تا با تجزیه و تحلیل علمی در کنار دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ورزند، امید وارم مطالبات منطقی که توسط دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه اعلام شده نمایندگان مجلس با هماهنگی و رایزنی با سازمان برنامه و بودجه پیگیری نمایند.

دکتر شیخی به سخنان دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس در مورد درصد بالای فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان الیگودرز که در خبرگزاری خانه ملت منتشرشده بود اشاره کرد و گفت: مطلبی که دکتر خدابخشی مطرح کرده اند و پیگیری هایی که از طریق مسئولین وزارت بهداشت داشته مسلما در راستای رسالت نمایندگی ایشان و مبتنی بر آمار منتشره از سوی مراجع رسمی بعنوان مطالبه عمومی مردم شهرستان الیگودرز است.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان با بیان اینکه انتظار می رود نمایندگان برای جذب اعتبارات و تجهیزات بیشتر برای مبارزه با این ویروس رایزنی های بیشتری انجام دهند یادآورشد: امیدوارم نمایندگان سایر شهرستانهای استان هم در راستای وظایف نمایندگی با نظر کارشناسی، کمبودهای استان را پیگیری کرده و به دانشگاه علوم پزشکی در راستای تامین نیروی انسانی و تجهیزات کمک های نمایند.

دکترشیخی در پایان گفت: معتقدم نمایندگان مجلس بعنوان رکن نظارت و قانونگذاری نقش اساسی در حل مشکلات استان دارند لذا امیدوارم نمایندگان منتخب استان با همدلی و انسجام در حل معضلات استان موفق باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.