ازسال ۹۹ تاکنون

واگذاری بیش از ۳۰۰۰ اشتراک رایگان گاز از سوی شرکت گاز استان لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از واگذاری ۳۰۹۱ اشتراک رایگان گاز از سال ۱۳۹۹ تاکنون به برخی اقشار در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.
کد خبر : 3172
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
واگذاری بیش از ۳۰۰۰ اشتراک رایگان گاز از سوی شرکت گاز استان لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از واگذاری ۳۰۹۱ اشتراک رایگان گاز از سال ۱۳۹۹ تاکنون به مدد‌جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ، مساجد ، حسینیه ها ، حوزه علمیه و مدارس خیر ساز در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه‌خبری نگین‌اشترانکوه به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان ، کرم گودرزی با اعلام این خبر گفت : از سال ۹۹ تاکنون ، ۲۷۹۸ انشعاب گاز برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ، ۲۳۶ انشعاب به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ، ۵۳ انشعاب گاز به مساجد ، حسینیه ها و حوزه علمیه و ۴ انشعاب گاز به مدارس خیر ساز به صورت رایگان ارائه شده است.
گودرزی اظهار داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به رفع محرومیت‌ های استان و توسعه متوازن نعمت گازدرجامعه این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام اینکه این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می شود، افزود: مدد‌جویان نهاد‌‌های حمایتی درصورتی که تا کنون از این امتیاز استفاده نکرده اند می توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گازمنطقه ؛ در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز فقط برای یکبار استفاده نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.